هزینه تودوزی صندلی داشبورد فرمان سقف خودرو

0

تودوزی ماشین در تهران ،تودوزی ماشین سنگین ،تودوزی پیکان ،خدمات تودوزی خودرو ،تودوزی سقف ماشین ،بورس تودوزی ماشین ،تودوزی حرفه ای ماشین ،تودوزی ماشین پارس

تودوزی ماشین یکی از حساسترین مواردی است که حتما باید برای اقدام به آن اطلاعات کافی داشته باشید.  قیمت تودوزی صندلی، چرم دوزی فرمان، داشبورد و سقف خودرو، کیفیت دوخت و خیاطی و اینکه کدام قسمت ماشین می‌تواند تودوزی شود؛ مواردی است که در این صفحه به آن میپردازیم.

تودوزی صندلی و داشبورد ماشین ازجمله موارد بسیار مهم در زیبایی کابین خودرو هستند و کیفیت پایین آن‌ها، عمر، سطح ظاهری و راحتی ماشین را کاهش می‌دهد. به‌این‌ترتیب، تلاش صاحبان ماشین همواره بر آن است که باکیفیت‌ترین و زیباترین پارچه و دوخت را بر تن خودرو ببینند. معمولاً روکش‌های آماده، کیفیت خوبی ندارند و ممکن است دوخت و سایز آن با ماشین شما هماهنگی نداشته باشد. به‌این‌ترتیب، می‌توانید سفارش پارچه و دوخت متناسب با خودرو را امتحان کنید و ذوق و سلیقه خاص خود را با تودوزی ماشین نمایش دهید.

قیمت تودوزی ماشین

خدمت قیمت به تومان
تودوزی داشبورد خودرو 500.000 تا 1.000.000
تودوزی سقف ماشین 1.000.000 تا 2.000.000
چرم دوزی فرمان 300.000 تا 900.000
تودوزی ماشین سنگین 2.000.000 تا 3.000.000

عوامل متعددی در تعیین قیمت تودوزی ماشین تأثیر دارند که:

  • جنس پارچه یا چرم ازجمله مهم‌ترین آن‌ها است. بنابراین، همان‌طور که زیبایی ماشین اهمیت دارد، قیمت و هزینه‌ای که صرف آن می‌شود نیز مهم است و نمی‌توان از آن گذشت. برای تودوزی صندلی و داشبورد، از پارچه و چرم استفاده می‌شود.
  • چرم طبیعی گران‌تر است و قیمت تودوزی ماشین را بالا می‌برد.
  • طرح و اندازه تودوزی نیز ازجمله عوامل مؤثر در قیمت آن هستند.
  • البته تودوزی بخش‌های مختلف خودرو در خودروهای مختلف نیز با توجه به تفاوت در زحمت کار، قیمت متفاوتی دارند.

تودوزی صندلی ماشین بر راحتی کابین تأثیر زیادی دارد. بنابراین، حداکثر تلاش ما بر میسر کردن زیبایی در عین راحتی است. چرم ماندگاری بالایی دارد؛ اما توجه داشته باشید که جنس چرم ممکن است در رانندگی طولانی‌مدت و در فصل تابستان، موجب تعریق بدن و ایجاد ناراحتی برای سرنشینان شود. به‌این‌ترتیب، معمولاً از ترکیب پارچه و چرم در طراحی تودوزی صندلی استفاده می‌شود.

هزینه تودوزی داشبورد خودرو

 آموزش تودوزی ماشین تودوزی پراید تودوزی خودرو چیست تودوزی داخل خودرو تودوزی ماشین چیست تودوزی ماشین سمند قیمت تودوزی رودی خودرو هزینه تودوزی پژو 206 قیمت تودوزی داشبورد قیمت روکش فرمان روکش فرمان چیست نصب روکش فرمان هزینه نصب روکش صندلی روکش فرمان زیبا آموزش تعویض روکش صندلی خودرو آموزش نکات فنی خودرو تعمیر و نگهداری خودرو مجله خودرو کارستان دانستنی های فنی خودرو هزینه تودوزی ال 90 هزینه تودوزی دنا

خدمت قیمت به تومان
تودوزی داشبورد خودرو 500.000 تا 1.000.000

برای تمام خودروهایی که داشبورد آن‌ها را می‌توان باز کرد، تودوزی داشبورد قابل اجرا است. این برای ماشین‌های داخلی، خارجی، قدیمی و جدید قابل تعمیم است. تمام مراحل این کار به‌صورت دستی انجام می‌شود و جنس به‌کاررفته در آن می‌تواند چرم، پارچه و یا مخمل باشد.

البته نظر بسیاری مبنی بر آن است که از استفاده‌ی چرم برای داشبورد صرف‌نظر کنید، زیرا چرم طبیعی دارای ضخامت بالایی است و چندان مناسب این بخش نیست. در مقابل می‌توان مخمل را به‌عنوان زیباترین انتخاب برای تودوزی داشبورد خودرو در نظر داشت.

برای تودوزی داشبورد از چسب‌هایی استفاده می‌شود که در مقابل نور آفتاب و در اثر گرما چسبندگی خود را از دست ندهند.

هزینه تودوزی سقف ماشین

خدمت قیمت به تومان
تودوزی سقف ماشین 1.000.000 تا 2.000.000

تودوزی سقف ضروری نیست، اما در مواقعی که روکش فابریک آن دچار لکه‌های پاک نشدنی، پاره شدن و شکسته شدن باشد، می‌توان از تودوزی سقف بهره برد. در سقف خودروهایی مانند کروک که سقف به‌طور کامل جمع می‌شود، تمام بخش داخلی و خارجی را می‌توان با استفاده از هر جنسی تودوزی کرد. ماشین‌های کلاسیک که خود از روکش چرمی در بخش سقف برخوردار هستند، دچار شکستگی و ترک می‌شوند که می‌تواند ترمیم و یا تعویض شود.

هزینه چرم دوزی فرمان

خدمت قیمت به تومان
چرم دوزی فرمان 300.000 تا 900.000

در تودوزی فرمان معمولاً از چرم استفاده می‌شود. فرمان همواره در دست راننده است و در مقابل نور خورشید قرار دارد. بنابراین، چرم دوزی فرمان در مدت نسبتاً کمی دچار ترک و خرابی می‌شود؛ بخصوص اگر چرم طبیعی نباشد.

در اغلب موارد رنگ و طرح چرم استفاده‌شده برای چرم دوزی فرمان با چرم به‌کاررفته در تودوزی صندلی ماشین و سقف ست می‌شود و جذابیت و زیبایی داخلی ماشین را افزایش می‌دهد.

هزینه تودوزی ماشین سنگین

 آموزش تودوزی ماشین تودوزی پراید تودوزی خودرو چیست تودوزی داخل خودرو تودوزی ماشین چیست تودوزی ماشین سمند قیمت تودوزی رودی خودرو هزینه تودوزی پژو 206 قیمت تودوزی داشبورد قیمت روکش فرمان روکش فرمان چیست نصب روکش فرمان هزینه نصب روکش صندلی روکش فرمان زیبا آموزش تعویض روکش صندلی خودرو آموزش نکات فنی خودرو تعمیر و نگهداری خودرو مجله خودرو کارستان دانستنی های فنی خودرو هزینه تودوزی ال 90 هزینه تودوزی دنا

خدمت قیمت به تومان
تودوزی ماشین سنگین 2.000.000 تا 3.000.000

راننده ماشین سنگین معمولاً برای ساعت‌ها بر روی صندلی می‌نشیند و به راحتی صندلی و فرمان بیشتر از ظاهر آن اهمیت می‌دهد. بنابراین به نظر می‌رسد پارچه و تلفیق پارچه و چرم برای طراحی تودوزی صندلی ماشین سنگین مناسب است. بااین‌حال، این امر سلیقه‌ای و کاملا شخصی است و بسیاری با تودوزی صندلی تمام چرم نیز راحت هستند.

کدام پارچه و چرم بهتر است؟

همان‌طور که میدانید تودوزی‌های چرمی برای ماشین دارای زیبایی و ظاهر بسیار لوکس و شیکی هستند. همچنین عمر طولانی دارند و دوام آن‌ها از نوع پارچه بسیار بیشتر است. اما چرم در تابستان می‌تواند موجب تعریق ‌شود.

چرم به دودسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شود. در تودوزی صندلی خودرو از چرم‌های حیوانی به کار گرفته می‌شود که ضخامت کمتری دارند و در تابستان خنک، در زمستان گرم هستند. چرم‌های استفاده‌شده در تودوزی صندلی خودرو از دو نوع پشت آستر و پشت کلک هستند که پشت آستری دارای یک آستر از جنس اغلب پارچه است و دوام و کیفیت آن بهتر از پشت کلک است. از پشت کلک در کف‌پوش و از پشت آستر برای تودوزی ماشین و … استفاده می‌شود.

در این میان پارچه دارای تنوع در رنگ و طرح است و گرمای کمتری را جذب خود می‌کند. بنابراین، احتمال تعریق در تابستان کمتر است. البته باید توجه داشت که پارچه زودتر کثیف می‌شود و ممکن است برای همیشه لکه شود؛ بااین‌حال، ثبات رنگ آن زیاد است.

البته جالب است بدانید که نوع ترکیبی چرم و پارچه برای تودوزی ماشین بسیار مناسب‌تر است و در تعدیل دما، ثبات رنگ، نمای بهتر، نظافت، شستشوی راحت، مقاومت در برابر نور آفتاب و ساییدگی موفق‌تر است.

کدام قسمت‌های ماشین تودوزی می‌شوند؟

سقف، صندلی‌ها، فرمان و داشبورد بخش‌هایی از خودرو هستند که تودوزی می‌شوند. این بستگی به ماشین نیز دارد. برای ماشین‌هایی که داشبورد آن‌ها باز نمی‌شود، امکان تودوزی نیست و برای ماشین‌هایی که سقف آن‌ها از قبل تودوزی شده‌اند، نیازی به این امر نیست. درصورتی‌که تودوزی فابریک صندلی خودرو دچار خرابی‌های ناچیزی شود، می‌توان از تعمیر و ترمیم نیز استفاده کرد.

کیفیت دوخت و خیاطیبه نظر نیاز چندانی به گفتن نیست که هنر دست و دستگاه باید بسیار ظریف و مناسب باشد تا تودوزی ماشین و صندلی خودرو به‌خوبی انجام شود و کیفیت بالایی را حاصل کند. انجام تمامی مراحل با دستگاه ممکن نیست و همواره هنرمندی باتجربه برای تکمیل و انجام کار لازم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.