طرز تهیه ساندویچ مرغ و قارچ بندری

0

ساندویچ مرغ بندری یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و لذیذ است. همان طور که از اسم آن پیداست داخل این ساندویچ از مرغ و قارچ با طعم مزه تند و تیز تهیه می شود.

غذایی خوشمزه با مرغ طرز تهیه ساندویچ خوشمزه آموزش غذای خوشمزه آموزش غذای بندری آشپزی ساده سریع مجله آشپزی کتاب آشپزی نکات ریز آشپزی فوت و فن آشپزی طرز تهیه غذا فست فودی

این ساندویچ را می توانید در وعده های نهار و شام میل کنید. یک پیشنهاد ویژه برای دوست داران طعم و مزه مرغ می باشد که می توانند در کمترین زمان و بسیار سریع آن را تهیه کنند. می توانید این ساندویچ را برای مهمانی و دورهمی تهیه کنید. امروز قصد داریم طرز تهیه ساندویچ مرغ بندری را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

مواد لازم برای تهیه ساندویچ مرغ و قارچ بندری

  • سینه مرغ ۱ عدد
  • قارچ ۱۵۰ گرم
  • فلفل دلمه ۲ ق غذا خوری
  • سیب زمینی ۲ عدد متوسط
  • پیاز ۱ عدد متوسط
  • نان باگت ۲ عدد
  • رب گوجه فرنگی ۱ ق غذا خوری
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و فلفل قرمز به مقدار لازم

 

طرز تهیه ساندویچ مرغ بندری ساده خانگی

مرحله اول: آماده سازی مواد

ابتدا سینه مرغ را بشورید و روی تخته برش نگینی خرد کنید و اجازه دهید آب اضافی آن خارج شود. قارچ ها را بشورید و پوست روی قارچ را با چاقو بکنید و روی تخته برش نگینی خرد کنید. سیب زمینی ها را بشورید و پوست بگیرید و سیب زمینی ها را هم روی تخته برش نگینی خرد کنید. فلفل دلمه را بشورید و سر آن را ببرید و جدا کنید و سپس روی تخته برش آن ها هم نگینی خرد کنید. می توانید از فلفل دلمه رنگی استفاده کنید. پیاز را بشورید و پوست بگیرید و نگینی خرد کنید. مواد را کنار بگذارید.

مرحله دوم: تفت مواد اولیه

در تابه مناسب مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و پیاز های نگینی خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا سبک و طلایی شود. سپس سینه مرغ نگینی خرد شده را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا مرغ ها با حرارت ملایم پخته شوند. سیب زمینی های نگینی خرد شده را اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا همه طرف مواد طلایی و پخته شوند. در این مرحله قارچ ها را به پیاز اضافه کنید و اندازه ۱ ق غذا خوری آبلیمو اضافه کنید تا قارچ ها سیاه نشوند و همراه با پیاز تفت دهید تا از خامی خارج شوند و مقداری بپزند.

مرحله سوم: افزودن فلفل دلمه و رب گوجه فرنگی

سپس نوبت اضافه کردن فلفل دلمه ای های خرد شده را به همراه ادویه ها که شامل نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و فلفل قرمز است اضافه کنید و هم بزنید تا فلفل دلمه ها نرم شوند و از خامی خارج شوند. مواد را هم بزنید تا همه باهم ترکیب شوند و مزه مواد به خرد هم برود. در این مرحله نوبت اضافه کردن رب گوجه فرنگی می باشد. رب را اضافه کنید و در صورت نداشتن روغن، مقداری روغن اضافه کنید و رب را با روغن گرم شده تفت دهید تا رنگ باز کند. بعد مواد را هم بزنید تا همه مواد رنگ رب گوجه فرنگی را بگیرد. سپس زیر شعله را خاموش کنید.

مرحله چهارم: تهیه ساندویچ مرغ بندری

نان باگت را با چاقوی تیز از طول برش دهید و خمیر داخل نان باگت را خارج کنید و از مواد از قبل آماده شده به ساندویچ اضافه کنید و می توانید از گوجه و خیار شور قبل از ریختن مواد داخل نان باگت استفاده کنید. مواد را بریزید. می توانید به ۳ قسمت تقسیم کنید و داخل ظرف سرو قرار دهید و با سس کچاب یا خردل سرو کنید. نوش جان.

 

نکات کلیدی برای تهیه ساندویچ مرغ بندری

  1. می توانید از جعفری تازه داخل ساندویچ استفاده کنید.
  2. می توانید از پنیر پیتزا داخل ساندویچ استفاده کنید.
  3. می توانید از هر نان دلخواه استفاده کنید و حتی کاهو در کنار ظرف سرو کنید.
  4. می توانید سیب زمینی ها را جدا سرخ کنید تا آن ها برشته تر شود و کاملا پخته شود و در آخر به مواد اضافه کنید.

منبع : پارسی دی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.