شرایط فروش رخش خودرو دیزل 1401

0

در جریان بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، که روزهای نهم لغایت دوازدهم شهریورماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر مشهد برگزار شده بود، شاهد حضور شرکت رخش خودرو دیزل بودیم؛ شرکتی که با افزایش همکاری ایران و روسیه، حالا می‌تواند به آینده‌اش بیشتر از هر زمان دیگری، امیدوار باشد.

محصولات رخش خودرو در نمایشگاه مشهد 1401

سابقه شروع فعالیت شرکت رخش خودرو دیزل، به سال 1382 برمی‌گردد اما بازخرید این شرکت توسط گروه سرمایه‌گذاری در سال 1397، رخش خودرو را دوباره به بازار خودروهای تجاری ایران آورد. این شرکت، که کارخانه آن در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در جاده تبریز-صوفیان قرار دارد، در سال‌های اخیر به مونتاژ بنز آکسور 1842 یورو5 پرداخته که در مدل‌های 12 دنده اتوماتیک و همچنین 16 دنده دستی به بازار ایران آمده است.

نکته جالب‌تر اینکه کامیون بنزهای رخش خودرو، ساخت شرکت کاماز هستند و رخش خودرو نیز قطعات CKD آنها را از روسیه به ایران می‌آورد. آقای داود محمدقاسمی، مدیرعامل رخش خودرو، در همین رابطه می‌گوید مرسدس بنز حدود 18% سهام کاماز را در اختیار دارد و به همین دلیل نیز برخی محصولاتش را در روسیه تولید می‌کند. اما علاوه بر خودروهای سنگین مرسدس بنز، شرکت رخش خودرو دیزل، نماینده انحاصری کاماز روسیه در ایران نیز هست و خدمات فروش و پس از فروش کاماز را به صورت انحصاری در اختیار دارد.

در نمایشگاه خودرو مشهد 1401، شرکت رخش خودرو با محصولاتی همچون کامیون مرسدس بنز آكسور 1842 تک‌محور، كاميون رخش 2840، کامیون كمپرسی جفت محور و همچنین ميكسر بتن 10 چرخ جفت محور و … حضور یافته بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.