ساندویچ سالاد یونانی بی نظیر

0

ساندویچ خانگی ازجمله غذاهای لذیذی است که طرفداران بسیاری دارد و می‌توانید آن را در وعده‌های غذایی مختلف مصرف کنید و از خوردن آنها لذت ببرید. این غذای محبوب نسبت به سایر غذاها کم‌هزینه‌تر است و زمان انتظار برای آماده شدن آن بسیار کوتاه است. همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به همین علت نیز می‌تواند برای کودکان مفید باشد.

طرز تهیه ساندویچ خوشمزه طرز تهیه غذا فست فودی آموزش غذای مجلسی آموزش غذای خوشمزه آشپزی ساده سریع مجله آشپزی کتاب آشپزی فوت و فن آشپزی نکات ریز آشپزی

ما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از محبوب‌ترین ساندویچ‌های خانگی که می‌توانید به‌عنوان غذا برای مجالس، مهمانی‌ها و تولدهای خود با کمترین هزینه تهیه کنید آشنا کنیم.

 

مواد لازم

پنیر فتا: ۴۰گرم
کاهو خرد شده: ۱پیمانه
خیار: ۱عدد
فلفل دلمه‌ای سبز خرد شده: ۴/۱پیمانه
پیاز: ۱ عدد کوچک
زیتون بدون هسته: ۸ عدد
نان پیتا: ۲ عدد
گوجه‌فرنگی: ۱عدد
حمص: ۴قاشق غذاخوری
روغن زیتون: ۱قاشق غذاخوری
آب لیموترش: ۱قاشق غذاخوری
نمک: به مقدار دلخواه
فلفل سیاه: به مقدار دلخواه

 

طرز تهیه ساندویچ سالاد یونانی

در ابتدا نان پیتاها را از وسط نصف کرده تا بتوانید ساندویچ‌های بیشتری با آنها درست کنید.

سپس حمص که مواد میانی ساندویچ‌مان است را آماده کنید. طرز تهیه حمص نیز به این شکل است که گوجه، خیار، زیتون، پیاز و پنیر را ریز خرد کرده و با هم مخلوط کنید تا به خوبی به خورد هم بروند.

فلفل دلمه‌ای خردشده، آبلیموترش و روغن زیتون را به همراه مقداری نمک و فلفل به مخلوط سبزیجات اضافه کرده و هم بزنید.

وقتی حمص آماده شد، در بین هر نیمه نان یک قاشق حمص بریزید و پخش کنید، سپس مخلوط سبزیجات را هم به قسمت‌های مساوی تقسیم کرده و داخل هر نیمه نان یک قسمت از آن را بریزید.

در این مرحله ساندویچ‌ها آماده است و می‌توانید آنها را در ظرف موردنظر گذاشته و با استفاده از گوجه، ذرت، خیارشور و مواد خوراکی دیگر  آن را تزئین کرده و در نهایت آن را سرو کنید.

منبع : همشهری آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.