ساندویچ پاستا و پنیر با طعمی فوق العاده

0

ساندویچ خانگی ازجمله غذاهای لذیذی است که طرفداران بسیاری دارد و می‌توانید آن را در وعده‌های غذایی مختلف مصرف کنید و از خوردن آنها لذت ببرید. این غذای محبوب نسبت به سایر غذاها کم‌هزینه‌تر است و زمان انتظار برای آماده شدن آن بسیار کوتاه است. همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به همین علت نیز می‌تواند برای کودکان مفید باشد.

طرز تهیه غذای خوشمزه با پاستا طرز تهیه ساندویچ خوشمزه طرز تهیه غذا فست فودی مجله آشپزی کتاب آشپزی فوت و فن آشپزی نکات ریز آشپزی آشپزی ساده سریع آموزش غذای مجلسی آموزش غذای خوشمزه

ما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از محبوب‌ترین ساندویچ‌های خانگی که می‌توانید به‌عنوان غذا برای مجالس، مهمانی‌ها و تولدهای خود با کمترین هزینه تهیه کنید آشنا کنیم.

 

مواد لازم

نان تست: ۴ عدد
کره: ۲قاشق سوپ‌خوری
پنیر چدار: ۴ورقه
پاستا: یک‌دوم پیمانه
شیر: یک‌دوم پیمانه
پنیر چدار ریز رنده شده: یک‌دوم پیمانه

 

طرز تهیه ساندویچ پاستا و پنیر

در ابتدا شیر و پاستا را در ظرفی ریخته و حدود یک‌ دقیقه در مایکروویو قرار دهید. مواد را هم‌زده و دوباره حدود یک‌ دقیقه‌ و ۳۰‌ ثانیه در ماکروویو قرار دهید. در این مرحله پاستا باید پخته و غلظت یافته باشد. مقدار زمان پخت پاستا به مایکروویو بستگی دارد. بلافاصله پنیر رنده شده را اضافه کرده و مواد را هم بزنید تا پنیر ذوب شود. درصورت نیاز آن را حدود ۲۰‌ثانیه در مایکروویو قرار دهید، سپس هم بزنید.

در ادامه یک‌دوم قاشق سوپ‌خوری کره را روی یک طرف هر یک از نان‌های تست بمالید. روی قسمت‌های کره مالیده نشده نان‌ها یک ورقه پنیر قرار دهید. روی ۲عدد از نان‌ها پاستای پنیری پخش کنید و ۲عدد نان باقیمانده را روی آنها قرار دهید تا به شکل ساندویچ در آیند.

در ادامه تابه‌ای را انتخاب کنید و آن را روی حرارت متوسط گاز قرار دهید. هنگامی که ماهیتابه به خوبی داغ شد، ساندویچ‌ها را در آن سرخ کنید تا کاملاً طلایی و برشته شده و پنیر داخل آنها ذوب شود. حال ساندویچ‌ها آماده است و می‌توانید سرو کنید.
منبع : همشهری آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.