افزایش 2 میلیون تومانی قیمت ساینا

0

ارزیابی بازار محصولات سایپا از رشد قیمت برخی از خودروهای این شرکت و ثبات قیمت در برخی دیگر از محصولات سایپا دارد.

براساس ارزیابی بازار سایپایی امروز با رشد یک تا 2 میلیون قیمت گذاری شدند و بیشترین رشد قیمت به «ساینا» رسید. به گفته فعالان بازار خودرو رشد نرخ دلار در پی اخبار نداشتن خوش مذاکرات که صبح امروز منتشر شده یکی از عمده دلایلی است که رشد قیمت سایپایی ها در بازار را به همراه داشت.

قیمت محصولات سایپا

معایب ساینا قیمت ساینا اتوماتیک قیمت ساینا فضای داخلی ساینا کیفیت خودرو ساینا امنیت ساینا چقدر است کارشناسی خرید خودرو مشخصات ساینا قدرت موتور ساینا گیربکس اتوماتیک ساینا مشکلات ساینا مجله خودرو

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.
رصد بازار نشان دهنده آن است که «کوییکR » در بازار با رشد یک میلیونی 207 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 198 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.
از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار 364 میلیون تومان عرضه شد و «ساینا» با رشد 2 میلیونی در بازار 205 میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان خانواده تیبا امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 200 میلیون قیمت خورد و رشد یک میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 204 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت./اقتصانیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.