اعـدام عاملان شهادت 2 مأمور پلیس راه زاهدان

0

عاملان به شهادت رساندن دو مأمور انتظامی پلیس راه زاهدان – خاش سحرگاه شنبه به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت ۱۶:۳۰ عصر پنجشنبه 26 اردیبهشت سال 92 در جاده محور زاهدان- خاش یک دستگاه موتور تریل که راکبین آن مسلح به سلاح گرم بودند به سمت اکیپ پلیس راه تیراندازی کردند. اکیپ پلیس راه در۴۰ کیلومتری قطار خنجک(جون آباد) در مسیر زاهدان خاش مستقر بودند که اشرار مسلح با نزدیک شدن به خودروی پلیس، سرنشینان را به رگبار بسته و از محل متواری شدند. براثراین حادثه سرپرست گشت ستوان یکم محمد حسین دانشمندی و راننده گشت گروهبان یکم احمد بالش آبادی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند.

در پی تیراندازی اشرار مسلح به سمت مأموران گشت پلیس راه در محور زاهدان ـ خاش در حین انجام وظیفه و ارتکاب جنایت شناسایی و دستگیری متهمان توسط مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و سرانجام قاتلان به هویت‌ عین‌الله قنبرزهی گرگیج و نصرالله قنبرزهی گرگیج ، خرداد سال ۱۳۹۲ طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرانجام پس از گذشت حدود 9 سال از این ماجرا دو عامل این جنایت پس از تأیید حکم محکومیت به قصاص نفس در دیوان عالی کشور، سحرگاه شنبه دوازدهم شهریور امسال به سزای عمل خود رسیده و به دار مجازات آویخته شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.