فروش لاماری ایما در سامانه یکپارچه خودرو

0

شرکت آرین پارس موتور برنامه دارد تا از روز چهارشنبه مورخ 16 شهریور 1401 سومین فروش رسمی لاماری ایما را در سامانه یکپارچه فروش آغاز کند.

اخبار شرکت آرین موتور قیمت محصولات آرین موتور مدیرعامل شرکت آرین موتور تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو قیمت لاماری x5 مشخصات لاماری x5

در این شرایط فروش لاماری ایما با قیمت مصوب یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان عرضه می کند. همچنین قواعد قبلی فروش خودروها در سامانه یکپارچه برقرار است و مشتریان برای ثبت نام ایما باید به نکات اعلام شده دقت داشته باشند.

در نظر داشته باشید که حداکثر زمان ثبت نام اولیه برای خرید لاماری ایما، جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده است. همچنین قرعه کشی این طرح فروش هفته آینده برگزار می شود.

در حال حاضر تحویل لاماری ایما توسط آرین پارس موتور آغاز شده و این شرکت خودروساز خصوصی زودتر از موعد اعلام شده، خودروها را به مشتریان تحویل داده است. حضور نسخه های پلاک شده لاماری ایما در بازار آزاد باعث شده تا دلال ها قیمت نوبرانه غیرمنطقی فراتر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای این کراس اوور جدید و البته کم آپشن اعلام کنند که در شرایط عادی حتما ۲۰تا۳۰٪ این قیمت خواهد شکست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.