بررسی معایب و مزایای کشنده دیما DIMA

0

کشنده دیما همراه با بررسی کامل و شرایط خرید اقساطی

کشنده دیما که به تازگی وارد چرخه ی محصولات سنگین کشور ایران شده است! و در جاده ها قابل مشاهده می باشد محصول پر قدرت شرکت خودروسازی مایان می باشد.

در سال 1399 بود که شرکت مایان خبر از رونمایی این کشنده داد! و هدف این شرکت بزرگ خودروسازی نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و جبران کمبود خودروهای مدرن کشور ایران بود.

باید بگوییم که کشنده دیما! در همین مدت کمی که حدودا 1 سال و چندین ماه می باشد! طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به دست آورده است.

البته باید بگوییم شرکت بزرگ مایان قبل از ورود کشنده دیما! در زمینه ی تولید انواع تیغه،کفی،کمرشکن،تریلر فعالیت میکرد !که محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا محصولات این شرکت به خارج از کشور نیز صادر میشد.

شرکت دیما با تولید و طراحی این کشنده دیما با کیفیت توانست! در بازار های خودروهای سنگین خاور میانه حرفی برای گفتن داشته باشد! و خود نمایی کند.

قیمت کشنده دیما مشخصات کشنده دیما شرایط فروش کشنده چینی مهم ترین اخبار فروش خودرو فروش اقساطی کامیون

DIMA TRUCK

کشنده دیما از موتور قدرتمندی برخوردار می باشد که بعد از توضیح کامل سراغ مشخصات فنی این کشنده خواهیم رفت همچنین باید بگوییم! که قطعاتی که در این کشنده بهره مند می باشیم از کیفیت بسیار زیادی برخوردار می باشد که به جرات می توان گفت از خرج کم تری! در مدت های طولانی روی دست راننده می گذارد.

همچنین باید بگیم که این خودرو می تواند با کشنده های اروپایی نیز رقابت کند زیرا هر امکاناتی که کشند های اروپایی دارن کشنده دیما !هم دارد.

در تولید و طراحی کشنده دیما از مهندسین برتر ایرانی بهره مند می باشیم که همین موضوع باعث تولید یک محصول کاملا آیرودینامیک گردیده است.

این خودرو کم ترین برخورد را با باد دارد و طراحی آیرودینامیکی این خودرو باعث گردیده است که مصرف سوخت کشنده دیما !تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

کشنده دیما قدم بزرگی در نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور

طبق آخرین بررسی ها کشنده دیما در سال های آینده با تعقیرات زیادی رو به رو خواهد شد و می توان گفت با توجه به اینکه این کشنده !برای آب و هوایی ایران تولید گردیده است 100 درصد از کیفیت بسیار بالایی نسبت به خودروهای اروپایی درکشور ایران خواهد داشت.

در ضمن باید بگیم! که قطعا با کنار رفتن خودروهای فرسوده و قدیمی! و ورود خودروهای جدید با استاندارد های آلایندگی نه تنها به کم شدن آلودگی هوا کمک می کند! بلکه به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور نیز کمک بزرگی می کند و امیدواریم شاهد خودروهای با کیفیت در جاده های ایران باشیم.

کشنده دیما دارای موتور 6 شیلندر پر قدرت می باشد که می تواند تا 490 اسب بخار قدرت را برای کشنده فراهم سازد همچنین گیربکس! این کشنده پر قدرتمند از نوع ZF یا زد اف می باشد که در کشور ایران دارای طرفداران زیادی می باشد زیرا این گیربکس پر قدرت می تواند تا 44 تن بار را به راحتی هندل کند.

همچنین جا داره تشکر کنیم از شرکت بزرگ مایان که تو این شرایط اقتصادی بسیار افتضاح تونست با تولید و طراحی این کشنده !کمک خیلی بزرگی به صنعت خودروسازی و حمل و نقل کشور کند.

در ضمن باید بگوییم با این کشنده شما می تونین ترانزیت نیز انجام بدین زیرا این کشنده دارای استاندارد جهانی آلایندگی می باشد !که خودش یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود.

شرکت خودروسازی مایان

شرکت مایان کوگل بهترین کشنده در ایران بهترین کامیون های ایران انواع کشنده قیمت کشنده دیما مشخصات کشنده دیما محصولات جدید گروه بهمن

شرکت بزرگ خودروسازی مایان (شرکت سازنده کشنده دیما)در سال 1375 بود که تاسیس شد! و پس از دریافت مجوز های لازم اولین قدم خودرا در زمینه ی حمل و نقل کشور برداشت.

همچنین به راحتی توانست لیسانس کوگل آلمان نیز را به دست آورد و بتونه محصولاتی از قبیل کمپرسی،کفی،کمرشکن! خودرا به کشور های خارجی و آلمان صادر کنه.

همچنین باید بگوییم که یکی از بزرگ ترین دستاورد های این شرکت خودروسازی کسب رتبه ی استاندارد های جهانی TUV و FRC محیط زیست! را برای اولین بار در کشور ایران می باشد.

پس از گذشت چندین سال شرکت مایان با تولید تریلر های یخچالی تونست به مجله ی کامیون در سال 2005 نیز دست پیدا کنه که باعث افزایش زیاد! شهرت این شرکت خودروسازی شد.

مایان در یک نگاه

۱۳۷۵:  تاسیس شرکت

۱۳۷۶:  دریافت پروانه بهره برداری

۱۳۷۸:  صادرات اولین سری از محصولات شرکت

۱۳۸۰:  شروع تولید تریلر تحت لیسانس کوگل آلمان

۱۳۸۶:  انتخاب بعنوان صادر کننده نمونه کشور

۱۳۹۵:  نمایندگی انحصاری شرکت EVOBUS (بخش محصولات مسافری دایملر آلمان)

۱۳۹۴:  نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت میتسوبیشی فوسو

۱۳۹۴:  نمایندگی انحصاری شرکت زیگلر آلمان

۱۳۹۶:  شروع تولید محصول فوسو در گروه مایان

درسال 1400 نیز کشنده دیما را به محصولات با کیفیت خود اضافه کرد

مشخصات فنی کشنده دیما

 قیمت کشنده دیما  مشخصات کشنده دیما  شرایط فروش کشنده دیما  انواع کشنده  قیمت روز انواع کشنده  بهترین کامیون های ایران  مجله ماشین سنگین  مجله کامیون سواران  شرایط فروش کشنده چینی  شرکت مایان کوگل

اگر بخواهیم به مشخصات فنی و کلی این خودرو نیز نگاهی بیندازیم اول باید بریم سراغ اندازه و یا فواصل خودرو طول کلی کشنده دیما! حدودا 6000 میلی متر و عرض کابین خودرو 2550 میلی متر می باشد.

همچنین ارتفاع سقف اتاق تا زمین حدودا 3858 میلی متر می باشد در ضمن فاصله محوری 4000 میلی متر و مرکز محور عقب تا انتهای شاسی 780 میلی متر می باشد.

باید بگوییم که ظرفیت نا خالص فنی کشنده دیما 18 تن و ظرفیت نا ناخالص فنی مرکب این خودرو 45 تن می باشد! همچنین وزن کل شاسی بدون احتساب بار 8 تن است.

درضمن باید اشاره ای داشته باشیم به ظرفیت فنی محور جلو این خودرو که تا 8 تن مقاومت و ظرفیت فنی محور عقب تا 13 تن مقاوت دارد.

همانطور که درقبل به آن اشاره ای داشتیم این کشنده با محصولات اروپایی هیچ فرقی ندارد و حتی موتور استفاده شده در این کشنده موتور کامینز! می باشد.

 قیمت کشنده دیما  مشخصات کشنده دیما  شرایط فروش کشنده دیما  انواع کشنده  قیمت روز انواع کشنده  بهترین کامیون های ایران  مجله ماشین سنگین  مجله کامیون سواران  شرایط فروش کشنده چینی  شرکت مایان کوگل

موتور کشنده دیما چه نوع موتوری می باشد؟؟

همچنین این کشنده مجهز به به استاندارد آلایندگی Euro V+EEV می باشد که می تواند تا 490 اسب بخار قدرت تولید کند !در ضمن باید بگوییم این موتور پر قدرتمند می تواند تا 2300 N.m @1,100-1,300rpm گشتاورد را برای کشنده دیما فراهم سازد.

نوبتی ام باشد نوبت به توضیحات گیربکس این کشنده میرسه که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد زیرا جعبه دنده یا گیربکس! این کشنده پر قدرت از نوع زد اف یا ZF می باشد که در سرتاسر جهان از طرفدارن زیادی برخوردار می باشد.

جعبه دنده این کشنده از نوع 12 دنده جلو، 2 دنده عقب (سنکرونیزه) می باشد که خود یک مزیت مهم برای کشنده ها به حساب می آید.

سیستم ترمز این کشنده نیز با محصولات اروپایی هیچ فرقی نداره و فقط میشه گفت کشنده ولوو یه خورده ترمز بهتری نسبت به ترمز! کشنده دیما داره ولی در کل کشنده دیما به راحتی میتونه با محصولات اروپایی رقابت کنه.

سیستم ترمز این کشنده در قسمت چرخ های جلو از نوع و عقب به صورت دیسکی هستنند که مجهز به امکاناتی همچون ABS+ASR/TC+ESC می باشد.

همچنین کشنده دیما مجهز به ریتاردر هیدرولیکی 5 مرحله ای که در کشنده های دیگر نیز همین ریتاردر نصب شده و هیچ تفاوقتی بایکدیگر ندارند.

ظرفیت باک سوخت این کشنده 1200 لیتری می باشد البته باید بگوییم که این کشنده دارای 2 عدد مخزن سوخت هستش که در مجموع 1200 لیتر می باشد.

در ضمن باید بگوییم که یک مخزن 60 لیتری ادبلو نیز در این خودرو وجود دارد که در کشور ایران به دلیل آب و هوای ناسازگار و سوخت بی کیفیت زیاد کاربردی نیست.

همچنین باید بگوییم که کشنده دیما شامل امکاناتی همچون کروز کنترل،وجود دکمه ها در روی غربلیک فرمان ،بخاری درجا،قطع کن باتری،تاخوگراف، و سایر موارد دیگر می باشد.

شرایط خرید اقساطی کشنده دیما

خرید کشنده دیما  در سال ۱۴۰۱ +شرایط اقساطی تا 20% الی 30% قیمت خودرو

همانطور که شرایط خرید کشنده دیما برای رانندگان محترمی که قصد خرید کشنده دیما اقساطی در سال ۱۴۰۱ را دارند مسئله ی مهمی به حساب می آید.

برای خرید کشنده دیمااقساطی مدارک زیر مورد نیاز می باشد.

  • معرفی از شرکت فروشنده خودرو/سازمان راهداری /درخواست متقاضی
  • اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی پشت رو
  • ارائه مدارک حرفه و شغل
  • گواهی صحت امضا از دفتاتر اسناد رسمی
  • گواهی ثبت نام ثنا
  • پرینت گردش ۳ ماه حساب جاری و درآمدی ممهور به مهر بانک
  • تکمیل فرم های لیزینگ
  • سند مالکیت خودرو(برگه سبز)خودروهای پلاک دار
  • سند کمپانی یا آخرین سند قطعی وسیله نقلیه (خودروهای پلاک دار)
  • آدرس محل سکونت و کد پستی ( خودرو های پلاک دار)
  • اطلاعات تماس (خودروهای پلاکدار)
  • برگه کارشناسی از کارشناسی رسمی دادگستری و مورد تایید لیزینگ
  • ارائه لاشه چک های قسط و ضمانت و ثبت صدور در سامانه صیاد
  • کپی مفاصا حساب مالیات بر مشاغل

مدارک مورد نیاز ضامنین برای خرید کشنده DIMA

  • کارت هوشمند یا جواز کسب یا فیش حقوقی
  • دسته چک
  • پرینت حساب خوب
  • ضامنین نباید دارای چگ برگشتی یا معوقه اقساط باشند
  • مدارک(شناسنامه-کارت ملی)

برای خرید کشنده اسکانیا با توجه به مدل کشنده از 30 درصد تا 10 درصد مبلغ خودرو وام تعلق میگیرد.

در ضمن سود وام ۲۱ درصد سالیانه می باشد.

منبع:دیزلیران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.