واردات خودرو به عهده کیست؟

0

قالیباف همچنین گفت: فرآیند واردات خودرو آغاز شده و تا ۱۹ شهریور شرکت‌هایی که مشمول آیین‌نامه هستند فرصت دارند درخواست‌های خودرو را ارائه دهند.

لیست خودروهای مجاز واردات کدام خودروها مجاز به وارادت می باشند شرکت های مجاز وارد کننده خودرو نمایندگی تویوتا نمایندگی بی ام و در ایران نمایندگی نیسان شرکت نگین خودرو شرکت کیان موتور وارنا شرکت پرشیا خودرو اخبار گمرک

وزیر صمت در پاسخ به این پرسش پرسش که آیا برای رفع چالش‌هایی که قطعی برق برای صنایع ایجاد کرده است چاره‌ای در نظر گرفته‌اید، گفت: شرایط تامین برق صنایع در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است و آمار ما نشان از بهبود شرایط را می‌دهد، بطوریکه مصرف برق نسبت به دوره مشابه ۱۲ درصد بهتر شده است و در روز‌های آینده این آمار ارتقا پیدا می‌کند.
رضا فاطمی امین اظهار کرد: قول‌هایی داده شد که تا ۱۵ شهریور مشکل برق صنایع به شکل کامل رفع شود که این مهم مستلزم هماهنگی با وزارت نیرو است.

فاطمی امین ادامه داد: برق صنایع قطع شده است پس بدون تردید صنایع از این شرایط گله‌مند هستند، اما قطعی برق‌ها نسبت به گذشته با نظم بهتری صورت گرفت.

وی در رپاسخ به این پرسش که برای واردات خودرو با کدام کشور رایزنی شده است؟ افزود: وزارتخانه صمت متولی واردات نیست. ما فراخوان داده‌ایم که شرکت‌هایی که می‌خواهند در زمینه واردات ورود کنند درخواست خود را تا ۱۹ شهریور ثبت کنند.
منبع: ایلنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.