هایپر جی‌تی و 21C V Max معرفی شدند

0

شرکت زینگر که در کالیفرنیا آمریکا مستقر شده است در هفته مونتری از دو محصول جدید خود رونمایی کرد.

یکی از این خودروها Hyper GT نام دارد که کوپه‌ای چهار سرنشین به حساب می‌آید و به گفته شرکت آینده خودروهای این کمپانی را به نمایش می‌گذارد.

زینگر می‌گوید در طراحی این خودرو سعی شده تا با القا حس کلاسیک کوپه و در عین حال توانایی حمل چهار نفر را با برترین امکانات خودرویی منحصر به فرد تولید کند. همانطور که در تک تصویر مشاهده می‌کنید این خودرو دارای یک درب بزرگ است که ورود و خروج را برای سرنشینان راحت‌تر می‌کند.

متاسفانه هیچ اطلاعات دقیقی از نوع پیشرانه و اعداد آن در دسترس نیست و پس از اتمام توسعه آن این موارد منتشر می‌شود. تنها نکته‌ای که در این مراسم و پیش از آن گفته شده، قوای محرکه هایبرید، مقرون به صرفه و خاص بودن آن است.

خودرو دوم 21C V Max است که نسخه ارتقا یافته 21C محسوب می‌شود. تغییراتی که در این خودرو دو سرنشین انجام شده برای بهبود عملکرد و پایین آوردن ضریب درگ و در عین حال بالاتر بردن دوان فورس است. اسپلیتر جلو و بال بزرگ عقب در این خودرو حذف شده تا عملکرد بهتری را به ثبت برساند.

زینگر می‌گوید این خودرو با توجه به بیشینه سرعت 402 کیلومتر بر ساعت، شتاب اولیه و مسافت یک چهارم مایل در بین هایپرکار‌های پیشرو قرار می‌گیرد. با این وجود شرکت هیچ عددی را به صورت رسمی از این خودرو منتشر نکرده و باید منتظر اعلام رسمی بمانیم.

    قوای محرکه نمونه V Max مانند نمونه استاندارد، از نوع 8 سیلندر 2.8 لیتر توئین‌توربو با دو موتور الکتریکی است که 1250 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. مدل استاندارد طی مدت زمان 1.8 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسید و مسیر 1.4 مایل را در 8.1 ثانیه طی می کند.

    21C خودروی 2 سرنشین است که مانند کابین جندگنده‌ها در یک خط قرار می‌گیرند و سرنشین پشت سر راننده مینشیند. کابین از تزئینات فیبر کربن بهره می‌برد و در کل خودرو با چمدان‌های سفارشی به خریداران تحویل داده می‌شود. از نمونه استاندارد تنها 80 دستگاه تولید خواهد شد که خریداران می‌توانند بین نمونه دوان فورس بالا و یا V Max یکی را انتخاب کنند.

    تحویل این خودروها اواخر سال 2023 خواهد بود. این شرکت قصد دارد تا سال 2030، 6 یا 7 مدل در سگمنت‌های مختلف به بازار عرضه کند.

    منبع:اتومبیل فارسی

    ممکن است شما دوست داشته باشید
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.