زمان قرعه کشی و اعلام نتایج تخصیص خودرو

0

سخنگوی وزارت صمت در اطلاعیه اعلام کردکه سومین مرحله قرعه‌کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امروز ۲۱ شهریور ساعت ۱۴ انجام می‌شود و این مراسم با نظارت نمایندگان و نهادهای ناظر بر صحت انجام قرعه کشی برگزار می‌شود.

اخبار ایران خودرو قرعه کشی محصولات ایران خودرو قرعه کشی سمند قرعه کشی پژو 206 اخبار فروش فوری خودرو

امید قالیباف در ادامه عنوان کرد که نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرط اخذ استعلام‌های لازم تا تاریخ ۲۲ شهریور در سامانه یکپارچه قرعه‌کشی خودرو منتشر می‌شود. در سومین دوره قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه خودرو ۶ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۳۸۴ نفر ثبت نام کردند.

به گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو حدود ۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی جمعیت و ۲۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به خودروهای فرسوده اختصاص می‌یابد.

او در ادامه گفت که در نخستین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۵۲ نفر ثبت نام کردند که در مجموع ظرفیت در نظر گرفته شده خودرو توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه برای عرضه ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ خودرو بود و در دومین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ متقاضی در سامانه ثبت نام کردند که ظرفیت عرضه خودرو در این دوره ۷۴ هزار و دستگاه بود.

در این دوره از فروش خودرو با قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که چهارشنبه آغاز شد، شرکت های ایران خودرو با طیف گسترده ای از محصولات و سایپا با تنها با خودرو ساینا اس و آرین پارس موتور با کراس اوور جذاب لاماری حضور پیدا کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.