RZ اولین خودروی الکتریکی لکسوس

0

RZ، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی لکسوس است.
لکسوس یک تیزر از شاسی بلند تمام الکتریکی جدید منتشر کرد؛ RZ پس از تصاویر رسمی منتشر شده در اوایل امسال، قسمت عقب را دوباره به نمایش گذاشته؛ چیز زیادی از این عکس نمی‌توان دید، اگرچه اساساً تأیید می‌کند که همه چیز برای اولین نمایش بزرگ برنامه ریزی شده برای ۲۰ آوریل آماده است.این برند ژاپنی وعده رونمایی آنلاین RZ را داده است؛ جالب اینجاست که اولین نسخه دیجیتالی نشان می دهد که لذت رانندگی را که فقط لکسوس می‌تواند با صدا‌های طبیعت از دنیای واقعی که حواس پنج گانه را تحریک می‌کند، ارائه دهد.

RZ، خودرویی بسیار شیک است که می توان آن را ممتازتر از تویوتا bZ۴X و سوبارو سوبارو دانست؛ نسخه شاسی بلند الکتریکی لکسوس ظاهر بیرونی چشمگیری دارد که با جدیدترین نما طراحی شده است.

زمانی که RZ وارد بازار شود، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی این شرکت خواهد بود. حداقل در ابتدا تنها در ظاهر RZ ۴۵۰e عرضه خواهد شد که از نسخه‌ای از پیشرانه الکتریکی دو موتوره تویوتا همانطور که در bZ۴X دیده می‌شود، استفاده می‌کند. توان خروجی ۲۱۵ اسب بخار را ارائه می‌دهد، اگرچه حداکثر قدرت در لکسوس می‌تواند کمی بالاتر باشد تا قیمت اولیه بالاتر خودرو را منعکس کند.

همه چیز تا دو روز دیگر فاش خواهد شد، زمانی که لکسوس RZ اولین حضور آنلاین خود را در جهان انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.