شرایط فروش ریسپکت (شهریور 1401)

0

زمان گارانتی و سرویس خودرو ریسپکت

شرکت بهمن موتور در جریان کنفرانس خبری خود، که در تاریخ 22 شهریورماه برگزار گردید، جزییات تازه‌ای را درباره فروش خودرو ریسپکت و همچنین نحوه خدمات پس از فروش ریسپکت بیان کرده است.

قیمت رسپکت مشخصات رسپکت تازه های خودرو در ایران محصولات جدید گروه بهمن جدیدترین خودروهای وارداتی جدیدترین خودرو چین در ایران دنیای خودرو مجله ماشین مجله اتومبیل

آقای امیر میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش بهمن موتور، می‌گوید اولین مرحله فروش خودرو ریسپکت، از اواخر شهریورماه یا از اوایل مهرماه 1401 آغاز می‌شود.

قیمت قطعی ریسپکت با احتساب تمامی هزینه‌های جانبی و مالیات، معادل 737 میلیون تومان اعلام شده است. بهمن موتور قرار است این محصول را به صورت فروش نقدی با تحویل 30 روزه عرضه کند. به همین دلیل در آبان‌ماه 1401 شاهد تردد این محصول جدید در خیابان‌ها خواهیم بود. میرمنصف همچنین گفته که گارانتی ریسپکت بهمن موتور، پنج سال یا 150 هزار کیلومتر خواهد بود و سرویس ادواری ریسپکت نیز تا یکسال رایگان است.

آقای پارسا نوروزی، معاون فنی و مهندسی بهمن موتور، می‌گوید که تولید ریسپکت با داخلی‌سازی 20 درصدی آغاز شده است اما طبق هدف‌گذاری شرکت بهمن موتور، میزان داخلی‌ سازی ریسپکت در ابتدای سال 1402 به 30 درصد و در انتهای سال 1402 نیز به 40 درصد خواهد رسید. برنامه تولید ریسپکت نیز در سال اول تولید آن، 5 هزار دستگاه اعلام شده و در پایان سال 1402 نیز میزان تولید این خودرو، به حدود 10 الی 12 هزار دستگاه می‌رسد.

قیمت ریسپکت بهمن موتور

در جدول زیر، آخرین تغییرات قیمت مصوب بهمن موتور را برای خودرو ریسپکت مشاهده می‌کنید:

زمان ریسپکت پرایم
شهریور 1401 737 میلیون

*قیمت‌های برحسب تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.