امام جمعه قائم شهر در نمایشگاه خودرو شمال

0

امام جمعه قائم شهرگفت: گروه خودروسازی سایپا نقش مهمی در تولید خودروهای اقتصادی دارد.

در نخستین روز از برپایی نمایشگاه خودرو قائم شهر حجت الاسلام علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم شهر از دستاوردها و محصولات سایپا در این نمایشگاه بازدید کرد.

امام جمعه قائم شهر ضمن تشکر از برپایی این نمایشگاه و ارائه دستاوردهای نوین شرکت سایپا و سایر شرکت های خودروسازی گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه خودروسازی هستیم و بر پایی چنین نمایشگاه هایی برای عموم مردم مفید است.

او افزود: گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک خودروساز مهم کشور می تواند نقش پررنگی در تحول و ارتقا صنعت خودروسازی ایفا کند که خوشبختانه نشانه های این تحول با محصولات بروز و متنوع گروه سایپا در این نمایشگاه دیده شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: خودروهای با کیفیت و اقتصادی جزو نیازهای قشر آسیب پذیر جامعه است که امیدواریم شرکت سایپا مانند گذشته نقش بیشتری در تولید محصولات اقتصادی داشته باشد.

معلمی افزود: امید است قدم ها رو به جلو پیوسته برداشته شود و به صنعت خودروسازی در تمام ابعاد کمک شود تا در این حیطه به خودکفایی برسیم.

او با اشاره به سابقه تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ایران خاطرنشان کرد: مردم ایران باید تمام نیازمندی‌های خود را برطرف کرده و الگوی مناسبی برای سایر کشورها باشند.

گفتنی است در این نمایشگاه ۱۵ محصول جدید و متنوع از گروه خودروسازی سایپا به نمایش درآمده و غرفه سایپا از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قائم شهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در سالن توسکا پذیرای بازدیدکنندگان و ‌علاقمندان‌صنعت خودرو است.

منبع:خبرخودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.