پیشرانه هیبریدی نیسان ایکس تریل

0

سرانجام نسخه اروپایی نیسان روگ یعنی ایکس تریل، به بازار عرضه شد.
این خودرو تقریباً مشابه شاسی بلندی است که در ایالات متحده ارائه می شود. این خودرو موتور بسیار خوبیدارد، اما با توجه به رشد سریع خودروهای هیبریدی در بخش شاسی بلندهای جمع و جور، فکر می کنیم نیسان باید برای ارائه مدل های هیبریدی در ایالات متحده برنامه ریزی کند.

دلیل اصلی که ما فکر می ‌کنیم نیسان باید برای آوردن این پیشرانه‌ ها به ایالات متحده برنامه ‌ریزی کند، این است که باید با رقبا همگام باشد. تویوتا، هوندا، فورد، هیوندای و کیا همگی خودروهای هیبریدی را در ایالات متحده عرضه می ‌کنند و بسیاری حتی نسخه ‌های هیبرید پلاگین را ارائه می ‌کنند.
نداشتن چنین گزینه ای، یک مانع واقعی برای نیسان خواهد بود. این پیشرانه ‌های ای-پاور با قدرت الکتریکی خوب و کاملاً رقابتی به نظر می ‌رسند و با توجه به اینکه ایکس-تریل و روگ تقریباً یکسان هستند و از موتوری استفاده می کنند که دارای گواهی آلایندگی ایالات متحده است، به نظر می رسد اضافه کردن آن یک حرکت هوشمندانه خواهد بود. دوقلو روگ در بازار ایالات متحده، یعنی میتسوبیشی اوتلندر، نیز قرار است یک پیشرانه هیبریدی پلاگین دریافت کند، که تصور می ‌کنیم ارتباط نزدیکی با سیستم ایکس-تریل دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.