نگاهی به کانسپت چری GENE

0

فرقی ندارد که با مشاهده تصاویر این خودروی غریبه متعجب شده‌­اید یا خیر، چراکه به هرحال شرکت چری مصصم شده محصولات جدید خود تا سال 2025 را با این فرم ظاهری عرضه نماید.

چری GENE به پیشرانه برقی و سلول‌های خورشیدی روی بدنه مجهز شده است.درواقع کانسپت چری GENE که به تازگی در چین رونمایی شده، زبان طراحی محصولات جدید این شرکت در طی سه سال آینده را به معرض نمایش می­‌گذارد.

یکی از مهمترین مشخصات ظاهری کانسپت چری GENE، چراغ‌های نواری بزرگ در جلو و عقب است که سرتاسر عرض بدنه را می­‌پوشاند. نکته جالب این‌که با فعال شدن رانندگی خودران، نحوه نورپردازی این چراغ‌ها تغییر می‌­کند. احتمالاً هدف از این امر، اعلام هشدار به سایر رانندگان بوده تا متوجه شوند با خودرویی خودران مواجه هستند. صرف‌نظر از فعالیت سامانه خودران، نشان بزرگ چری در جلو و عقب به نوردهی خود ادامه می­‌دهد.

چری GENE یک کراس‌­اور با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5، 2 و 1.75 متر است، که از این نظر به محصول دیگر گروه چری یعنی اکسید VX شباهت دارد.

درهای چری GENE در خلاف جهت یکدیگر باز می‌شوند تا ورود و خروج سرنشینان به کابین، به آسانی انجام شود. البته این موردی است که اخیراً در مدل‌های کانسپت به وفور مشاهده شده و معلوم نیست که در نسخه نهایی هم موجود باشد یا خیر.

با فعال شدن سامانه خودران، فرمان جمع‌­آوری می‌شود و زاویه صندلی‌ها به حالت نیمه-درازکش تغییر می‌­کند تا راحتی سرنشینان افزایش یابد. نمایشگر 27 اینچی با رابط کاربری Galaxy Ecosystem هم روی داشبورد دیده می­‌شود.

یکی دیگر از شاخصه‌­های چری GENE، نحوه باز شدن در صندوق عقب این خودرو است چراکه بخشی به طرف بالا باز شده و بخش پایینی که دو پهپاد و یک اسکیت برد برقی را در خود جای داده، به صورت کشویی باز می­‌شود.

چری GENE به پیشرانه برقی و سلول‌های خورشیدی روی بدنه مجهز شده، هرچند که شرکت سازنده فعلا از اعلام جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

منبع : autoreview.ru

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.