پیگیری کارت سوخت‌های جامانده در جایگاه

0

اسداله قلی‌زاده، رئیس صنف جایگاه‌های سوخت کشور، درباره کارت‌سوخت‌های مفقودشده توضیحاتی را ارائه داد. بر اساس گفته‌های وی، صاحب کارت جامانده در جایگاه‌ها، باید با همراه داشتن کارت خودرو یا سند مالکیت به پلیس +۱۰ مراجعه کرده و پرینت سوخت‌گیری دریافت کند. در این برگه، مشخصاتی از قبیل زمان و جایگاه سوختی که آخرین بار فرد از کارت سوختش استفاده کرده، ذکر شده است. از همه مهم‌تر، شماره 16 رقمی پشت کارت سوخت نیز در آن درج می‌شود.

اخبار کارت سوخت ثبت نام کارت سوخت رمز کارت سوخت زمان عرضه کارت سوخت هزینه گرفتن کارت سوخت فعال شدن کارت سوخت سایت پلیس راهور ناجا مراکز پلیس+۱۰ اخبار راهنمایی و رانندگی سهمیه بندی بنزین اخبار بنزین

وی افزود که پیگیری سنتی باعث طولانی شدن امور می‌شود و بهتر است مراجعه به جایگاه‌ها در وقت اداری باشد. لازم است در هنگام مراجعه، اسناد هویتی مانند کارت ملی و اسناد خودرو همراه مالک باشد.

آقای قلی‌زاده تاکید کرد که بهترین زمان برای رهگیری کارت‌سوخت‌ جامانده در جایگاه، تا 72 ساعت بعد از سوخت‌گیری است. درصورتی‌که افراد با ترتیب ذکرشده به دفاتر مراجعه کنند، راهنمایی لازم انجام خواهد شد. همچنین با تلاش‌های مسئولان امر، زمان صدور کارت‌سوخت‌های جدید و المثنی در حال کاهش است و تا زمان صدور کارت جدید، سهمیه خودروهای شخصی در کارت حفظ می‌شود.

وی در انتها توصیه کرد مردم حتما برای کارت‌ سوخت خود رمز بگذارند و کارت سوخت خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند؛ زیرا جرایم سوءاستفاده از کارت‌سوخت متوجه صاحب کارت خواهد بود.

زمان تحویل کارت سوخت جدید

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، درباره تاخیر در صدور کارت سوخت المثنی بیان کرد که علت آن عدم وجود اطلاعات کارت سوخت اشخاص و تراکنش‌ها است. وی افزود که این مشکل درباره خودروهای عمومی ایجاد نشده؛ اما موجودی سوخت کارت خودروهای شخصی در دسترس نبود.

طبق گفته‌های آقای سالاری، اکنون این مشکل برطرف شده و اطلاعات تراکنش‌ها در دسترس است. همچنین روزانه بین 30 تا 40 هزار کارت سوخت المثنی صادر می‌شود که تا دو ماه آینده به دست متقاضیان خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.