برای خنک‌کاری بهتر پیشرانه خودرو چه بخش‌هایی باید تغییر کنند؟

0

اگر در سیستم خنک‌کننده پیشرانه تغییرات غیراصولی اعمال شود، موتور با اشکالات بسیاری مواجه خواهد شد.

PEUGEOT 2008 راهنمای خرید خودرو قیمت پژو 2008 مشاوره خرید خودرو مشخصات پژو 2008 معایب و مزایای پژو 2008 مقایسه پژو 2008 مقایسه خودرو MG GS امکانات ام جی GS قیمت ام جی GS معایب و مزایای ام جی GS مقایسه ام جی GS مقایسه ام جی GS با پژو 2008

برای سیستم خنک‌کاری هر پیشرانه‌ای تجهیزاتی در نظر گرفته شده که بر اساس نوع عملکرد و کارکرد موتور در نظر گرفته شده است. اگر در سیستم خنک‌کننده پیشرانه تغییرات غیراصولی اعمال شود، موتور با اشکالات بسیاری مواجه خواهد شد.

اما اگر به‌دنبال راهی برای کاهش بهتر دمای موتور خودرویتان هستید، می‌توانید قطعات و متعلقات سیستم خنک‌کاری موتور را بررسی کنید.

زیرا قطعه‌ای مانند ترموستات که وظیفه ورود آب خنک به‌سیستم خنک‌کننده موتور را برعهده دارد، هر سال یا هر 20 هزار کیلومتر یک‌بار باید مورد بررسی قرار گیرد.

از طرفی رادیاتور خودرو برخلاف آن‌چه تصور می‌شود هر 40 هزار کیلومتر یک بار نیاز به‌بررسی و تعویض دارد. بر این اساس با تعویض به‌موقع و بررسی کامل سیستم خنک‌کننده یا اجزای آن می‌توان خنک‌کاری موتور را تا حد زیادی بهبود بخشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.