قیمت موتور کامل پژو 405 سمند و پرشیا
قیمت موتور کامل پژو 405 دوگانه سوز ،قیمت موتور کامل پژو 405 سال 1401 ،قیمت موتور کامل پژو 405 ایساکو ،موتور کامل 405 استوک
موتور کامل پژو ۴۰۵ ۱۸۰۰ سی سی قابل استفاده در کلیه خودروهای خانواده XU7 می باشد . این مجموعه از سرسیلندر سیلندر آغاز شده و تا کارتل ادامه دارد. این مجموعه شامل سرسیلندر کامل ، بلوک سیلندر ، بوش و پیستون ، میلنگ ، یاتاقان ها ، اویل پمپ ، کارتل و کلیه اجزای داخل و رابط آنهاست .
روایتی از مکانیک ها در باب تعویض موتور
خودرویی که سیلندر یا سرسیلندر آن یک بار باز شود دوباره هم باز خواهد شد و این خودرو دیگر آن خودرو کارخانه نخواهد بود.
مگر اینکه شما موتور کامل خودروی خود را آن هم به صورت پلمب و فابریکی عوض کنید.
قیمت موتور کامل پژو ۴۰۵ را می توانید از سایت های صفحه اول گوگل جویا شوید که در حال حاضر مبلغی بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان می باشد.
نکته مهم : به این دلیل که تعویض بلوک سیلندر خودرو و موتور خودرو نیاز به مجوز مراجع قانونی دارد باید متقضیان محترم تعویض بلوک ، موتور و یا نیم موتور که خواستار خرید از وبسایت های مختلف هستند یکی از دو راه پیش رو را انتخاب کنند :
- ۱- خرید بلوک سیلندر ، موتور و یا نیم موتور فاقد شماره از سایت مربوطه به همراه نامه کارخانه سازنده ممهور به مهر کارشناس محترم دادگستری و ارائه آن به مرکز شماره گذاری ناجا جهت حک شماره .
در این روش حتماً باید کالا قبل از نصب بر روی خودرو به روئیت مرکز شماره گذاری برسد .
- ۲- اخذ مجوز از شماره گذاری ناجا و ارسال مدارک ذیل توسط واتساپ یا ایمیل به فروشگاه اینترنتی مربوطه و دریافت بلوک ، موتور یا نیم موتور به صورت شماره شده .
مدارک مورد نیاز :
تصویر پشت و روی کارت خودرو
تصویر برگ سبز خودرو
تصویر مجوزهای شماره های گذاری
نرخ دستمزد تعویض موتور خودرو
- پژو ۴۰۵ : حداقل ۱.۵ میلیون تومان
- سمند ملی : حداقل ۱.۸ میلیون تومان
- پراید حداقل ۱ میلیون تومان
- تیوفایو : حداقل ۱.۵ میلیون تومان
- تندر ۹۰ و زانتیا : حداقل ۱.۸ میلیون تومان
قابل توجه است که در صورت تعویض نیم موتور کامل ، دستمزد تعویض سرسیلندر معادل ۳۰۰ هزار تومان از این مبالغ کسر می شود.
موتور ۱۷۶۱ سی سی XU7 پژو ۴۰۵ دارای ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ بوده که می تواند ۱۰۰ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۵۳ نیوتن متر گشتاور در ۳۰۰۰ دور در دقیقه تولید نماید.
والا من ۴۰۵ مدل ۸۳ دارم تا الان ۴۴۰هزارتا توی تهران و ترافیکش راه رفته ولی موتور هیچیش باز نشده بجز تعویض شمع و وایر و فیلترها و تسمه هاش ودیسک و صفحه و روغن، اما گیربکس تا حالا ۲بار باز شده کشویی و شفت و بلبرینگ و کاسه نمد عوض کردم هنوزم ایراد داره
من یه سمند دارم حدود ده ساله الان دفعه چهارمه که واشر میزنه واقعا خسته شدم از موتور پژو xu7 یبارم که کلا سرسیلندر عوض کردم
داداش اینجوری یک موتور از موتورهای ساخته شده توسط ایران خودرو که یکدفعه واشر میزنه ویا صدتا عيب دیگه داره بفروش میرسه.
خب بعد این موتور با اون موتوری که مثلا یه مکانیک جمع میکنه چه فرقی داره که اون دوباره خراب میشه ولی این نمیشه