کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران کدام‌ها هستند؟

0

صنعت خودروسازی چین در سال‌های اخیر در بازار ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از دلایل این محبوبیت می‌‌توان به قیمت رقابتی نسبت به خودروهای اروپایی در کنار بهبود چشمگیر کیفیت اشاره کرد.

البته هنوز تولیدات چینی راه زیادی برای جلب اعتماد مشتریان در پیش دارد و بسیاری از مشتریان بازار خودرو، ترجیح می‌دهند برندهای اروپایی را امتحان کنند. اگر شما هم قصد خرید خودرو دارید و می‌خواهید برندهای چینی را هم در لیست انتخابتان قرار دهید، لازم است که با کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

۱. چری آریزو توربو

چری آریزو یکی از خودروهای محبوب این برند چینی است که از سال ۹۶ به بازار ایران راه پیدا کرد. مصرف پایین سوخت، شتاب و عملکرد مناسب موتور و البته طراحی زیبا از نقاط قوت این خودروی چینی محسوب می‌شوند.

این خودرو ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد و قدرت آن ۱۴۷ اسب بخار است. حداکثر سرعت چری آریزو به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و از آپشن‌های آن می‌توان به دکمه کروز کنترل، کیلس استارت و سانروف اشاره کرد.

برای خرید چری آریزو نسبت به مدل، کارکرد و سال تولید، باید بین ۳۶۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

۲. جک J5

نمی‌توان از خودروهای برتر چینی بازار ایران صحبت کرد و اسم برند جک را نیاورد. در این میان سری J یکی از برترین‌های این برند محسوب می‌شود. نسل پنجم سری J پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدل‌های قبلی داشته است و قدرت این مدل موجب شده است که آن را در لیست کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران قرار دهیم.

شتاب ۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر، خودروی جک J5 را به مدلی قابل‌قبول تبدیل کرده است و با مصرف ۶ لیتر در هر صد کیلومتر، در لیست کم‌مصرف‌ترین خودروهای هم‌رده خود قرار می‌گیرد.

این مدل به آپشن‌هایی مانند گرم گن صندلی، سانروف، تنظیم برقی صندلی، سیستم ضد سرقت و کامپیوتر سفری هم مجهز است.

برای خرید خودروی J5 باید بین ۲۷۰ تا ۴۱۵ میلیون تومان هزینه کنید.

۳. دانگ فنگ H30

مقایسه چانگان CS35 قیمت چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 مصرف سوخت چانگان CS35 معایب چانگان CS35 امکانات چانگان CS35 مقایسه خودرو مقایسه چانگان CS35 با دانگ فنگ h30 قیمت دانگ فنگ H30 کراس مقایسه دانگ فنگ H30 کراس معایب و مزایای H30 کراس مصرف سوخت H30 کراس

اگر دنبال خودروی کراس‌اووری ارزان اما باکیفیت هستید، باید به دانگ فنگ H30 بیشتر فکر کنید. این خودرو در سال ۹۵ وارد بازار ایران شد. این خودرو محصول دو شرکت PSA و دانگ فنگ است و از لحاظ ظاهری بیشتر از هر چیزی به محصولات پژو شباهت دارد.

موتور این خودرو همان موتور TU5 است و از نظر شتاب و قدرت، نمره قابل قبولی دریافت می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است و مصرف سوخت آن به ۷ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

قدرت دانگ فنگ H30 105 اسب بخار است و موتوری ۴ سیلندری دارد. از آپشن‌های این خودرو می‌توان به گرم‌کن صندلی، سانروف، آینه‌های جانبی برقی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد.

برای خرید این خودرو باید بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

۴. برلیانس H320

برلیانس یکی دیگر از کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران است. این برند از ابتدای شروع کار در بازار ایران، با الهام از خودروهای BMW توانست توجه مشتریان را به خود جلب کند.

طراحی این خودروی چینی یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و در کنار آن، آپشن‌های قابل‌قبول و مناسب از دیگر نقاط قوت این خودروی چینی به‌حساب می‌آیند.

نسخه هاچ‌بک این خودرو محبوبیت بیشتری نسبت به مدل صندوق‌دار آن دارد و حال ‌و هوای اسپرت و جوان‌پسندی به آن بخشیده است. موتور این خودرو توسط تولیدکننده داخلی ارتقا پیدا کرده است و با تجهیز به پیشرانه قدرتمندتر قدرت آن به‌صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

موتور برلیانس H30، ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از آپشن‌های این خودرو می‌توان به سانروف، سنسور دنده‌عقب، رهیاب ماهواره‌ای و سیستم کیلس اشاره کرد. برای خرید این خودرو باید حدود ۲۵۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

۵. جک S5

مدل s5 ما را مجبور کرد تا دوباره سراغ برند جک برویم. این مدل یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار ایران است و اولین‌بار در سال ۹۳ وارد کشور شد. کیفیت قابل‌قبول این خودروی چینی باعث استقبال مشتریان از آن شده است و استهلاک نسبتاً پایین آن هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت جک S5 محسوب می‌شود.

شتاب s5 حدود ۱۱.۷ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که آمار قابل قبولی در میان خودروهای هم‌رده خود به‌حساب می‌آید. موتور ۴ سیلندر این خودرو با حداکثر قدرت ۱۷۱ اسب بخار، کیفیت قابل قبولی نسبت به رقبا دارد و توانسته است کاربران را راضی کند.

از آپشن‌های S5 می‌توان به سیستم کیلس، سانروف، رهیاب، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی و گرم‌کن صندلی جلو اشاره کرد. برای خرید این خودروی کراس اوور باید بین ۵۵۰ تا یک میلیارد تومان هزینه کنید.

۶. چانگان CS35

قیمت جک S3 مشخصات جک s3 مقایسه جک S3 قیمت ام وی ام X22 مقایسه ام وی ام X22 مشخصات ام وی ام X22 معایب و مزایای ام وی ام X22 بررسی چانگان cs35 امکانات چانگان CS35 فروش چانگان CS35 مقایسه چانگان CS35 معایب چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 مقایسه خودرو

چانگان میان کم‌افت‌ترین خودروهای چینی بازار ایران، کمتر شناخته شده است. این خودرو در سال ۹۳ وارد ایران شد و بعدازآنکه سایپا، خودروساز داخلی، خط مونتاژ آن را راه‌اندازی کرد، بیشتر از قبل موردتوجه قرار گرفت.

این خودرو از موتوری ۴ سیلندری بهره می‌گیرد که حداکثر قدرت آن ۱۱۳ اسب بخار است. شتاب چانگان CS35 حدود ۱۵ ثانیه تخمین زده می‌شود و حداکثر سرعت این خودرو هم به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. طراحی بدنه این خودرو از نقاط قوت آن و یکی از دلایل محبوبیت آن نسبت به رقبا محسوب می‌شود. هرچند نمی‌توان از این خودرو انتظار آپشن‌های هیجان‌انگیز داشت، اما تجهیز به سانروف و کروز کنترل در کنار کامپیوتر سفری و اتولایت، از گزینه‌هایی هستند که نمی‌توان به‌سادگی از کنارشان عبور کرد.

برای خرید این خودرو باید بین ۴۴۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان هزینه کنید.

۷. ام‌وی‌ام X22

مقایسه خودرو مقایسه ام وی ام X22 با H30 کراس ام وی ام بهتر است یا دانگ فنگ H30 مقایسه ام وی ام X22 مقایسه دانگ فنگ H30 کراس قیمت ام وی ام X22 مشخصات ام وی ام X22 معایب و مزایای ام وی ام X22 معایب و مزایای H30 کراس قیمت دانگ فنگ H30 کراس مشخصات دانگ فنگ اچ 30

ام‌وی‌ام x22 از دیگر خودروهای چینی محبوب در بازار ایران است که توانسته است نظر طرفداران خودروهای کراس‌اوور را به خود جلب کند. این کراس‌اوور جمع‌وجور توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود و مانند سایر خودروهای هم‌رده و رقیب خود، در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید شده است.

موتور ام‌وی‌ام x22 105 اسب بخار قدرت دارد که میان رقبا، چندان پرقدرت نیست. شتاب این مدل حدود ۱۲.۷ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

این خودرو با مصرف ۶ لیتر در هر صد کیلومتر از خودروهای نسبتاً کم‌مصرف بازار محسوب می‌شود. از آپشن‌های ام‌وی‌ام x22 می‌توان به کروز کنترل، سنسور دنده‌عقب، ترمز کمکی، دی‌لایت، سانروف و کنترل در سربالایی اشاره کرد.

برای خرید این خودرو باید بین ۵۰۰ تا ۶۱۳ میلیون تومان هزینه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.