تست انسداد مسیر گاز از مخزن تا رگلاتور

0

مکانیک و عیب یابی خودرو

تست انسداد مسیر گاز از مخزن تا رگلاتور

آموزش عیب یابی خودرو آموزش تنظیم رگلاتور cng انواع رگلاتور گاز خودرو تعمیر رگلاتور cng تعمیر رگلاتور گاز پراید تعمیر رگلاتور پژو پارس تنظیم رگلاتور گاز پراید تنظیم رگلاتور گاز خودرو خرابی رگلاتور گاز رفع نشتی گاز رگلاتور پراید علائم خرابی رگلاتور گاز سرویس رگلاتور گاز خودرو قیمت رگلاتور cng خطرات نشتی گاز خطای نشتی گاز سمند رفع نشتی گاز موتور EF7 آموزش تعمیرات cng CNG چیست آموزش سرویس CNG تعمیرات تخصصی cng تعمیرگاه CNG در تهران آموزش تعمیر خودرو آموزش مکانیک خودرو

خودرو را به حالت گاز برده و همزمان با کشیدن سیم پدال گاز بصورت ناگهانی ، عقربه فشار گاز را زیر نظر بگیرید…

چنانچه حین بالارفتن ناگهانی دور موتور ، عقربه فشار سنج افت کند و سپس عقربه فشار بالا برود نشاندهنده انسداد در مسیر به هر علتی است.

✅اگر هم عقربه فشار گاز هیچ حرکتی نکند سیستم مسدود نیست و همه چیز درست کار میکنند.

⬅️در صورت تغییر در فشارسنج ایراد اکثر مواقع یا بوبین شیرگاز است یا بوبین شیر مخزن که در هر صورت باید به روش مراحل زیر تعمیر شود:

1⃣ابتدا خودرو را روی گاز روشن کرده و شیر مخزن را میبندیم تا گاز فشرده داخل لوله تمام شود و خودرو خاموش گردد

2⃣سپس لوله فشار قوی که از مخزن بسمت رگلاتور آمده را شل کرده تا مابقی گاز داخل لوله خارج گردد

3⃣سپس بوبین را خارج و استوانه برنجی زیر آن را با آواز باز کرده و هسته داخل آن را دور بیندازید و مجددا استوانه را با چار ببندید(اگر اورینگ آن خوردگی دارد حتما تعویض گردد)

4⃣به این روش یکسره کردن میگویند و هیچ مشکلی برای خودرو ایجاد نمی کند.

هاچبک الکتریکی جدید نیسان با نام Note Aura Nismo

134 اسب بخار قدرت
300 نیوتن متر گشتاور
قیمت 26 هزار دلار

دانستنی های رنگ خودرو

افتادن خط و خش بر روی رنگ خودرو غیر قابل اجتناب است اما با کمی حوصله و یک کار دقیق می توانید رنگ ماشینتان را به شکل اولش در بیاورید.

 آناتومی یک خراش

اول باید این را نظر داشته باشید به چه میزان رنگ ماشینتان صدمه دیده است. آیا توسط مواد شیمیایی سخت آسیب دیده و یا در اثر یک ضربه شدید. در مورد آسیب های جدی از دست شما کاری بر نمی آید اما خط وخش های کم را می توان ترمیم کرد.

پیدا کردن کد رنگ ماشین

خواندن هر عدد و حرف از شماره شاسی بنز

اولین کار برای رهایی از خط و خش رنگ ماشین این است که کد رنگ مخصوص ماشینتان را پیدا کنید که معمولا به صورت برچسب یا پلاک فلزی در زیر کاپوت یا جایی در خودرو نصب شده است. این را در نظر داشته باشید ممکن است کد یک رنگ از ماشین در سال های متفاوت از هم فرق داشته باشد با کد رنگ مخصوص ماشین خود رنگ مورد نظر را تهیه کنید.

مکانیک وعیب یابی خودرو : فيلتر اتاق

صافي هواي داخل اتاق با هدف تصفيه هواي ورودي به سيستم تهويه از گرد و غبار و تا حدودي بوهاي نامطبوع طراحي شده است. بسياري از خودروهاي امروزی داراي فيلتر كابين هستند كه بسته به شرايط رانندگي و وضعيت آب و هوايي كه خودرو در آن كار ميكند، باید به صورت منظم عوض شود.

تعويض اين فيلتر در آب و هواي گرم و مرطوب كه شرايط براي رشد باكتري ها مساعدتر است اهميت بيشتري دارد، چرا كه تجمع انواع ميكروارگانيسم ها در اين بخش از سيستم تهويه، باعث ورود آنها به اتاق و ايجاد حساسيت ها و بيماري هاي ريوي خواهد شد. چنانچه بوي نامطبوعي از سيستم تهويه به مشام ميرسد، وقت تعويض فيلتر اتاق فرا رسيده است.

در برخي از خودروهاي گران قيمت، از فيلتر زغالي براي تصفيه هواي داخل خودرو استفاده ميشود كه به دليل توانايي بسيار بالا در جلوگيري از ورود انواع گازها و بوهاي نامطبوع، گرانتر است و عمر مفيد مشخصي نيز دارد.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.