تحویل یک خودرو داد مشتریان را درآورد

0

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو، در خصوص برخی از مشتریانی که امسال سمند ثبت نام کرده و به موقع تحویل نگرفته بودند، توضیحاتی ارائه داد.

سیستم برق سمند تعمیرات برق سمند آموزش مکانیک و برق خودرو تعمیرات تخصصی سمند جعبه فیوز سمند سورن نقشه جعبه فیوز سمند آموزش برق خودرو سمند جعبه فیوز سمند مولتی پلکس

برخی از مردم طی تماس‌های تلفنی با باشگاه خبرنگاران جوان مدعی این موضوع بودند که  امسال برای ثبت نام خودرو سمند به نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو مراجعه کردند، اما در زمان تحویل، خودرو یی که در سال ۱۴۰۰ تولید شده به دستشان رسیده است که برای پیگیری این موضوع  سراغ  شرکت ایران خودرو  رفیتم.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو گفت: ما در زمان ثبت نام و در یکی از کاراکتر‌های فروش به این موضوع اشاره کرده بودیم که در زمان  تحویل خودرو برای سال ۱۴۰۰ است.

به گفته آقای محمد شفیعی‌نژاد،  چون مجوز فروش و پلاک گذاری سال ۱۴۰۱ را نداشتیم، باید خودرو سال قبل (۱۴۰۰) را براساس تعهدات خود به دست مشتریان تحویل می‌دادیم که این موضوع قبل از ثبت نام به خریداران اطلاع رسانی شد و با قیمت درب کارخانه به دست آن‌ها رسید.

او گفت: این موضوع عامدانه و برای کسب منفعت نبوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.