خودرو برابوس 600 Masterpiece

0

شرکت برابوس همین اواخر، نمونه تغییر یافته از نسل جدید S کلاس بنابر سلیقه خود را معرفی کرده، اما اکنون به سراغ می‌باخ S کلاس رفته و یک محصول متفاوت را عرضه کرده است.

برابوس 600 Masterpiece براساس می‌باخ S580 4Matic با پیشرانه 8 سیلندر شکل گرفته است، که پس از تغییرات برابوس، 591 اسب‌­بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد.

برابوس با انتخاب نام 600 Masterpiece برای این محصول جدید، عملیات تیونینگ توسط متخصصان خود را به فرآیند خلق یک اثر هنری تشبیه کرده است.

برابوس 600 Masterpiece براساس می‌باخ S580 4Matic با پیشرانه 8 سیلندر شکل گرفته است، که پس از تغییرات برابوس، 591 اسب‌­بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد و می‌­تواند ظرف 4.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو نیز روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

کیت بدنه برابوس برای محصول می‌باخ، قطعات فیبرکربن با روکش مات یا براق و جزئیات کروم تیره را شامل می­‌شود. البته تیونر آلمانی بر قابلیت کاربردی این قطعات هم تاکید نموده است، مثلاً زیرسپری جلو که در تونل باد مورد آزمایش قرار گرفته است تا از تاثیر آن برای کاهش نیروی رو به بالا در محور جلو و عبور بهتر جریان هوا از زیر بدنه، اطمینان حاصل شود.

در نمای عقب برابوس 600 Masterpiece هم با خروجی‌­های مستطیلی اگزوز و باله بزرگ عقب مواجه هستیم. رینگ‌های 22 اینچی کروم تیره با طرح اختصاصی برابوس در زیر بدنه قرار گرفته و با تایرهای 265/35ZR22 و 305/30ZR22 سری P Zero ساخت پیرلی همراه شده است.

پس از اعمال برخی تغییرات در سیستم تعلیق بادی، فاصله کف برابوس 600 Masterpiece تا سطح زمین به میزان 20 میلی‌متر کاهش یافته است.

به محض ورود به کابین برابوس 600 Masterpiece، روکش چرم بسیار مرغوب جلب نظر می‌­کند. بسیاری از بخش‌ها همچون کف و بالای داشبورد هم با چرم روکش شده درحالی‌که قطعات فیبرکربن نیز در نقاط مختلف دیده می­‌شود.

البته برابوس برای پذیرش هرگونه سفارش از سوی مشتریان آمادگی کامل دارد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.