معرفی لامبورگینی اوروس S مدل 2023

0

مدتی پس از رونمایی لامبورگینی اوروس پرفورمانته در ماه آگوست، اکنون نسخه S از این شاسی­‌بلند محبوب هم معرفی شده است تا برای نخستین بار، اوروس در دو نسخه قابل انتخاب باشد.

لامبورگینی اوروس S به پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر با 666 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است.

لامبورگینی اوروس S به پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر با 666 اسب­‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، ولی از آنجا که 47 کیلوگرم سنگین­‌تر از پرفورمانته است، با 0.2 ثانیه تاخیر نسبت به نسخه قدرتمند، ظرف 3.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست می­­‌یابد. شتاب صفر تا دویست هم 12.5 ثانیه اعلام شده است. حداکثر سرعت بدون تغییر و برابر با 305 کیلومتر برساعت خواهد بود.

رینگ‌های 22 اینچی تیتانیوم مات یا 23 برنزی، سقف فیبرکربنی، خروجی اگزوز مشکی مات یا براق و کاپوت فیبرکربن با هواکش مشکی مات، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری لامبورگینی اوروس S است.

لامبورگینی اوروس S مدل 2023

برخی جزئیات بدنه را نیز می‌­توان با روکش مشکی یا فیبرکربن مات یا براق سفارش داد. فضای کابین هم با روکش چرم دو رنگ و تریم قطعات همرنگ، تزئین می­‌شود.

فعلاً هیچ خبر رسمی درباره لامبورگینی اوروس هیبرید منتشر نشده است، ولی این مدل احتمالاً در سال 2024 معرفی خواهد شد. حتی ممکن است نسخه پلاگین-هیبرید از این خودرو با پیشرانه برگرفته از پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid هم عرضه شود.

لامبورگینی اوروس S مدل 2023

اخیراً فراری پوروسانگوئه هم به جمع سایر رقبای لامبورگینی اوروس یعنی استون مارتین DBX و بنتلی بنتایگا Speed اضافه شده است. البته اوروس هم در برابر رقبا، حریف دست و پا بسته‌­ای نیست چراکه عملکردی موفقیت‌آمیز داشته و اکنون به عنوان پرفروش‌­ترین محصول لامبورگینی شناخته می‌­شود.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.