بیوگرافی محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس با عکس

0

محمد عمری Mohammad-Omri فوتبالیست ایرانی در بیست و یکم اسفند ماه سال ۱۳۷۸ در ارومیه ایران متولد گردید، این بازیکن در پست وینگری راست در تیم سرخ پوش پرسپولیس بازی می نماید که اتفاقا شروع بازی فوتبال او با آکادمی باشگاه پرسپولیس می باشد که در سال ۹۹ به انتخاب یحیی گل محمدی به خاطر درخشیدن در «جوانان پرسپولیس» و حاضر شدن در کورس بهترین گلزن های لیگ برتر جوانان به تمرین های بزرگسالان تیم پرسپولیس افزوده گردید.

بیوگرافی محمد عمری همسر محمد عمری بیوگرافی ورزشکاران بهترین ورزشکاران ایرانی بهترین فوتبالیست آسیا اخبار پرسپولیس بهترین بازیکنان پرسپولیس ماشین بازیکنان پرسپولیس درآمد ورزشکاران

البته پیش از انتخاب شدن توسط آقای گل محمدی برای حضور در «جوانان پرسپولیس» در تیم های بومی زادگاه خود یعنی ارومیه بازی می کرد؛ اولین تجربه های او به عنوان شروع همان تیم های محلی بود. او دارای ۱۷۳ سانتی متر قد بوده و با پیراهن شماره ۸۰ به زمین بازی می رود. محمد عمری در رابطه با الگوی فوتبالی خود کس خاصی را مطرح نمی کند، او بازیکنی است که سبک بازی منحصر به خودش را دارد و می خواهد داشته باشد اما از بازی لیونل مسی و نیمار خوشش می آید. درست است که عمری در شهر ترک نشین ارومیه به دنیا آمده، اما دارای زبان کرد و اهل تسنن می باشد.

از اولین بازی تا افتخارآفرینی در پرسپولیس

عمری در رده آسیاویژن، در تیم امیدهای کاسپین قرار داشت. او با بازی چشمگیرش در آن توانست توجه بیشتر تیم ها در لیگ برتر از جمله استقلال و پرسپولیس را به خود جلب نموده و پیشنهاداتی دریافت کند. این بازیکن به دلیل علاقه ای که از دوران کودکی به تیم سرخ پوش پرسپولیس داشته، این تیم را برای بازی انتخاب می کند.

در نتیجه در سال ۹۷ پس از اینکه از سوی پرسپولیس دعوت گردید، به آکادمی پرسپولیس پیوست. در سال ۹۹-۱۴۰۰ با ۱۲ بار باز کردن دروازه حریف در رده های امید تهران «دومین گلزن برتر رده های امید» معرفی و دوباره بیش از پیش نگاه ها را معطوف خود کرد.

پیوستن به تیم پرسپولیس

بیوگرافی محمد عمری همسر محمد عمری بیوگرافی ورزشکاران بهترین ورزشکاران ایرانی بهترین فوتبالیست آسیا اخبار پرسپولیس بهترین بازیکنان پرسپولیس ماشین بازیکنان پرسپولیس درآمد ورزشکاران

در سال ۱۴۰۰ از سوی یحیی گل محمدی (سرمربی پرسپولیس) پس از بازی چشمگیرش در جوانان و حاضر گردیدن در کورس بهترین گلزن های لیگ برتر جوانان به تمرینات تیم اصلی پرسپولیس انتقال یافت. او نخستین بازی خویش را در این تیم در ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ در برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز در دقیقه ۸۱ بعنوان یار تعویضی (به جای سیامک نعمتی) تجربه کرد. عمری در این حضور چندین بازیکن تیم فجر سپاسی را دریبل کرد و در نتیجه بازی خوبی را به انجام رساند. او در بازی دوم خود برای پرسپولیس در برابر تیم صنعت نفت آبادان در ۱۵ ماه اسفند ۱۴۰۰ در هفتاد و یکمین دقیقه به عنوان یار تعویضی جایگزین علی شجاعی در زمین شد. نخستین گل خود را رد برابر تیم گل گهر در بازی دوستانه ای انجام داد.

محمد عمری به صورت رسمی از رقابت های باشگاه های آسیا ۲۰۲۱ و قبل از رفتن پرسپولیس به هند جهت مرحله گروهی به فهرست این تیم افزوده گردید. که در دوم اسفند ۱۴۰۰ به خاطر اینکه کادر فنی تیم پرسپولیس از بازی او راضی بودند, با وی به مدت ۵ سال دیگر قرارداد خود را تمدید نمودند. علی جودکی نیز قرار داد خود را برای ۵ سال دیگر تمدید نمود.

وی تا به این لحظه با پرسپولیس یک قهرمانی سوپر جام ایران و یک قهرمانی لیگ برتر ایران را به دست آورده است.

رفتن به اروپا

محمد عمری بازیکن موفق و با استعداد جوان کشورمان که تا به این لحظه به خوبی درخشیده است, در مورد هدف خود گفته است:

«هدف گذاری و هدف اصلی فوتبالیست ها در ایران بازی در پرسپولیس است تا از این طریق به تیم ملی و لژیونر شدن برسند که من هم از این قضیه مستثنی نیستم و می خواهم از پرسپولیس به اروپا برسم»

همچنین وی در مورد آمادگی خود برای بازی در هر پستی در زمین گفته است:

«من مهاجم کاذب هستم یا همان بازیکن فوروارد، اما در هر جایی از زمین مربی صلاح بداند می توانم برای تیمم خدمت کنم»

منبع : آرگا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.