چرا کولر ماشین باد گرم میدمد ؟

0

ایرادات کولر چیست و از کجا نشات می گیرد ؟

راه های انتقال ویروس کرونا راه های مبارزه با کرونا کرونا ویروس چیست راه های جلوگیری از ویروس کرونا آموزش نکات بهداشتی اخبار وزارت بهداشت سلامت و بهداشت خودرو

باد گرم میدمد:

1.ته نشین شدن گاز در اثر استفاده نکردن

2.نشتی

3.خرابی تسمه

4.خرابی کندانسور

5.خرابی تسمه

7.خرابی کلاچ کمپرسور (وقتی کلیدACرا روشن می کنیم باید فن داخل کابین راهم روشن کنیم در غیر این صورت سیستم کار نمی کند, صدای درگیری کلاچ کمپرسور هم بیاید که متوجه روشن شدن سیستم گردیم)

سیستم فرمان شروع کار را از دو نقطه دریافت میکند

1.دکمهA/C2.سلکتور فن اوپراتور.

فیلرگیری سیلندرهای فرد:

روش اول: شمع ها را باز می کنیم بعد یک پیچ گوشتی بر سر پیستون می گذاریم تا پیچ گوشتی به بالاترین حد خود برسد سپس اسبک هایی که لق بود را فیلر می گیریم.
روش دوم:میل لنگ را می چرخانیم تا دو بار از مقابل شاخص عبور کندو هراسبکی که شل بود فیلر می گیریم.
پروژه سوپاپ های V TAKE در این نوع سیستم سه نوع اسبک متفاوت بزرگ (وی تیک) . کوچک (پری سری). متوسط(سکندری) وجود دارد.

در این سیستم در دورهای پایین از اسبک های متوسط و کوچک استفاده می گردد یعنی باز بودن کمتر سوپاپ ها ودر دور 5000 به بالا با فرمان ECU به شیر هیدرولیکی , هیدرولیک به پین بین اسبک ها فشار آورده و باعث یک پارچه شدن سه اسبک شده وباعث می گردد که در دور های بالا مقدار باز بودن سوپاپ ها افزایش یافته و مکش و تخلیه بهتری داشته باشد(در این سیستم دو سوپاپ گاز و دود برای هرسیلندر وجود دارد و اسبک میانی (بزرگ) وظیفه قفل کردن دو اسبک کناری را دارد)

مزایا:

1.مصرف سوخت کمتر 2.راندمان حجمی بیش تر  3.قدرت بیش تر اولین بار در خودرو های هندا بکار برده شده و امروزه در خودرو های لوکس و مسابقه ای race استفاده می گردد.

(سوپاپ های مشابهVVT, VVTLI, و سوپاپهای برقی است)

خودرو روشن بوده بعداز خاموش کردن دیگر روشن نمی شوداستارت می خورد:

1.سوختن واشر سر سیلندر (کمپرس رد کردن)
2.ECU خراب است
3.رله دوبل
4.خیس شدن شمع دلیل بیش تر
5.کوئل دوبل (نیم سوز شدن)
سوال:ماشین استارت می خورد اما روشن نمی شود؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.