معرفی هوندا پرولوگ 2024

0

شرکت هوندا قصد دارد با معرفی یک کراس‌­اور برقی به نام پرولوگ – Prologue – در بازار آمریکا، جای پای خود در این بخش از بازار را محکم‌تر کند. هوندا پرولوگ توسط استودیو هوندا در لس آنجلس و براساس پلتفرم Ultium متعلق به جنرال‌موتورز شکل گرفته است، هرچند که شباهتی به محصولات برقی این برند آمریکایی ندارد.

هوندا پرولوگ توسط استودیو هوندا در لس آنجلس و براساس پلتفرم Ultium متعلق به جنرال‌موتورز شکل گرفته است.

فاصله 3.094 متریبین محورها در هوندا پرولوگ، کادیلاک لیریک و شورولت بلیزر EV را به یاد می‌آورد. طول، عرض و ارتفاع هوندا پرولوگ نیز به ترتیب 4.877، 1.989 و 1.643 متر اعلام شده است. با توجه به ابعاد مذکور، می‌­توان دریافت که هوندا پرولوگ در میان محصولات خودروساز ژاپنی در جایگاه بالاتر از هوندا CR-V قرار می‌گیرد.

رینگ‌های 21 اینچی هوندا پرولوگ نیز به ابعاد همین قطعات در کادیلاک لیریک شباهت دارد. از وزن هوندا پرولوگ اطلاعی نداریم، اما وزن محصول کادیلاک با 119 میلی‌متر طول بیشتر، 2.545 تن اعلام شده است.

هوندا پرولوگ 2024

فرم بدنه هوندا پرولوگ با الهام از خطوط مستقیم شکل گرفته است، که در تصاویر رسمی با رنگ سفید صدفی North Shore تزئین شده است. روی در صندوق به جای حرف H با عبارت HONDA مواجه هستیم درحالی‌که کلمه Elite هم به تریم خودرو اشاره دارد. از نشان AWD می‌­توان دریافت که نمونه حاضر در تصاویر به دو موتور برقی مجهز شده است. شباهت فرم عقب بدنه هوندا پرولوگ به رنجرور ایووک را نمی‌­توان انکار کرد.

در فضای کابین هوندا پرولوگ می‌­توان نمایشگرهای 11 اینچی پشت آمپر و 11.3 اینچی اطلاعات سرگرمی و البته ادوات فیزیکی سیستم تهویه را تشخیص داد.

هوندا پرولوگ 2024

برای آگاهی از مشخصات فنی و امکانات رفاهی هوندا پرولوگ 2024، باید تا رونمایی رسمی در چند ماه آینده منتظر بمانیم.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.