پلیس این ۳ خودرو را دیگر شماره‌گذاری نمی‌کند

0

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور درباره شماره‌گذاری خودروهای پژو ۴۰۵، تیبا و سمند که تولید آنها متوقف شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

قدرت خرید مردم قیمت پراید قیمت تیبا قیمت سمند مافیای خودرو دلایل گران شدن خودرو پایه حقوق کارگران حقوق کارمندان

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور درباره شماره‌گذاری خودروهایی که تولید آنها متوقف شده است، گفت: از زمانی که سازمان استاندارد ساخت خودروهای تیبا، سمند و پژو ۴۰۵ را متوقف اعلام کرد، شماره‌گذاری این خودروها نیز متوقف شد.

وی ادامه داد: اما خودروسازان تعدادی از این خودروها را در گذشته از طریق قرعه کشی به مردم فروخته بودند بطوریکه شرکت سایپا ۳۰ هزار خودرو را از همین طریق به مردم قبلا فروخته بود.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: تحویل این خودروها از تعهدات شرکت‌های خودروساز به مردم است و امکان تغییر آن نیز وجود ندارد، با هماهنگی صورت گرفته تقریبا ۲۴ هزار دستگاه خودرو پلاک شده است.

سردار هادیانفر تصریح کرد: تقریبا حدود ۶ هزار دستگاه خودرو باقی مانده و هنوز شماره‌گذاری نشده است و ما منتظر دریافت اطلاعات این خودروها هستیم.

وی ادامه داد: فروش این خودروها قبل از ممنوعیت فروش بوده است. فقط حدود ۶ هزار خودرو شماره‌گذاری نشده و هر زمانی که اطلاعات به ما ارسال شود و مشخص شود این خودروها به نام چه کسی شماره گذاری باید شود، این تعداد خودروی باقی مانده نیز انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی پلیس راهور گفت: ۶۱ میلیون و ۳۷۶ هزار خدمت در سال گذشته از سوی پلیس راهور ارائه شده است. شاید بیشترین خدمت در بین همه پلیس‌های تخصصی فراجا توسط پلیس راهور به مردم ارائه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.