تیونینگ فراری SF90 اسپایدر توسط نوویتک

0

فراری SF90 اسپایدر به عنوان یک خودروی پلاگین-هیبرید روباز با عملکرد هیجان­‌انگیز و البته طراحی ظاهری زیبا، احتمالاً یکی از بهترین گزینه‌­های قابل خرید در بازه قیمتی خود است.

اما برخی مشتریان مشکل‌­پسند وجود دارند که لااقل نیروی این خودرو در حالت استاندارد را کافی نمی­‌دانند. اینجاست که نوویتک وارد عمل شده و یک نسخه تغییر یافته از فراری SF90 اسپایدر را معرفی کرده است.
نوویتک با طراحی نرم‌­افزار اختصاصی و نصب سیستم اگزوز اسپرت با کاتالیزور فلزی، قدرت مجموعه پلاگین-هیبرید فراری SF90 اسپایدر را به 1109 اسب­‌بخار رسانده است.
با طراحی نرم‌­افزار اختصاصی و نصب سیستم اگزوز اسپرت با کاتالیزور فلزی، قدرت مجموعه پلاگین-هیبرید این خودرو شامل پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر و سه موتور برقی، از 986 به 1109 اسب­‌بخار رسیده است. بدین ترتیب، شتاب صفر تا صد هم 0.1 ثانیه سریع‌تر شده و به 2.4 ثانیه رسیده است، درحالی‌که حداکثر سرعت هم برابر با 340 کیلومتر برساعت خواهد بود.

سیستم اگزوز را می‌­توان با دریچه­‌های فعال اگزوز سفارش داد. خروجی­‌های 112 میلیمتری با جزئیات کربن هم قابل سفارش است.

مجموعه قطعات فیبرکربن به منظور بهبود زیبایی ظاهری و البته عملکرد آیرودینامیک هم برای فراری SF90 اسپایدر درنظر گرفته شده است، که قطعات زیرین سپر جلو، باله و دیفیوز عقب و رکاب جانبی را شامل می­‌شود.

رینگ‌های 21 اینچی ساخت Vossen با تایرهای 255/30 و 325/25 در محورهای جلو و عقب، از دیگر تغییرات درنظر گرفته شده توسط نوویتک برای فراری SF90 اسپایدر است.

تیونر آلمانی اعلام نموده که برای انجام هرگونه درخواست مشتریان برای تغییر کابین فراری SF90 اسپایدر، آمادگی کامل دارد. مجموعه‌­ای از روکش چرم آلکانترا با انتخاب نامحدود در رنگ‌ها، می­‌تواند پاسخگوی بخشی از این درخواست‌ها باشد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.