معرفی خودرو دی اس 9 Opera Premiere

0

حضور در بازار خودروهای گران­قیمت، علاوه بر افزایش اعتبار یک برند، می­‌تواند به افزایش سوددهی هم منجر شود. البته موفقیت در این بخش نیازمند نوآوری، طراحی متفاوت و کیفیت بالای قطعات و مونتاژ خواهد بود. برند دی اس به عنوان سازنده محصولات لوکس سیتروئن نیز در سال‌های اخیر عزم خود را برای حضور در بازار خودروهای پرمیوم، جزم کرده است.

دو سال پس از معرفی سدان دی اس 9 که در چین مونتاژ می‌­شود، اکنون نسخه تولید محدود از این خودرو با لقب اُپرا پریمیر (Opera Premiere) معرفی شده است، تا نظر مشتریان مشکل‌­پسند را جلب کند. دی اس 9 اُپرا پریمیر تنها به صورت پلاگین-هیبرید و در دو نسخه E-Tense 250 و E-Tense 4×4 360 عرضه می­‌شود.

کابین و امکانات دی اس 9 اپرا پریمیر

دی اس 9 اُپرا پریمیر براساس تریم ریوولی پلاس شکل گرفته و بالاترین سطح تجهیزات رفاهی که برای این خودرو پیشنهاد شده را به همراه دارد. سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر، رادار دید در شب، ماساژور صندلی‌ها، چراغ‌های LED فعال Active Vision در جلو، نمایشگرهای بزرگ دستیار رانندگی سطح 2 خودران، دستیار پارک و سیستم صوتی Focal Electra، از مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی دی اس 9 اُپرا پریمیر است.

دی اس 9 اپرا پریمیر

علاوه بر سه رنگ مشکی Perla Nera، خاکستری Platinum و سفید Crystal صدفی که برای سایر تریم‌های این سدان نیز عرضه می‌شود، ترکیب رنگ بنفش Whisper Dark برای بدنه و خاکستری صدفی برای روکش‌های چرم ناپا در کابین، به صورت انحصاری برای دی اس 9 اُپرا پریمیر درنظر گرفته شده است. روکش آلکانترا به رنگ خاکستری Pebble هم سقف و ستون‌ها را می‌­پوشاند.

نشان‌های ویژه در پایین درهای جلو نیز هویت این تریم خاص را آشکار می­‌سازد.

مشخصات فنی دی اس 9 اپرا پریمیر

دی اس 9 اُپرا پریمیر در نسخه E-Tense 4×4 360 به پیشرانه بنزین‌­سوز PureTech 200 و دو موتور برقی با 108 و 111 اسب‌­بخار قدرت در محورهای جلو و عقب مجهز شده است، که در مجموع 360 اسب‌­بخار قدرت در اختیار این خودرو قرار می‌­دهد. شتاب صفر تا صد این مدل 5.6 ثانیه اعلام شده است.

مدل ارزان‌تر E-Tense 250 به همان پیشرانه بنزینی ولی با یک موتور برقی به قدرت 108 اسب­‌بخار روی محور جلو مجهز است، که در کنار مجموعه باتری به ظرفیت 15.6 کیلووات ساعت، مجموعا 250 اسب‌­بخار در اختیار دارد و نیروی لازم برای پیمودن 73 کیلومتر مسافت در حالت برقی را فراهم می­‌کند.

قیمت دی اس 9 اپرا پریمیر

دی اس 9 اُپرا پریمیر در دو تریم E-Tense 250 و E-Tense 4×4 360 با قیمت به ترتیب 76,800 و 86,650 یورو به فروش می‌­رسد. توجه داشته باشید که علیرغم فهرست کامل تجهیزات رفاهی در دی اس 9، این خودرو برای رقابت با محصولاتی همچون ب ام و سری 5 و آئودی A6، کار بسیار سختی در پیش دارد.

منبع : autoevolution.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.