هیوندا برای ۵۳ هزار خودرو دارای نقص فنی فراخوان داد

0

تعدادی از محصولات ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ شرکت هیوندا دارای نقصی هستند که می‌تواند باعث از دست دادن کامل قدرت حرکتی این خودرو‌ها شود.

تصاویر هیوندای توسان قیمت هیوندای توسان مشخصات هیوندای توسان هیوندای توسان فیس لیفت مزایا و معایب هیوندای توسان معرفی شاسی بلند محصولات جدید هیوندای Hyundai Tucson 2022 مجله خودرو

شرکت خودروسازی هیوندا به دلیل نقص احتمالی که در پمپ روغن گیربکس فشار قوی در شش مدل از خودرو‌ها کشف شده است فراخوانی صادر کرد.

به طور خاص این فراخوان شامل خودرو‌هایی از هیوندای می‌شود که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه (DCT) این شرکت مجهز هستند. بر اساس گزارش‌ها نقص در بخش‌های پمپ روغن منجر به از دست دادن کامل قدرت حرکتی در خودرو می‌شود.

در گزارش فراخوان ذکر شده که رانندگان احتمالا با روشن شدن چراغ‌های هشدار دهنده خودرو از این مشکل مطلع شوند. در این مرحله، عیب یابی داخلی خودرو می‌تواند اتومبیل را در حالت ایمن با تحرک محدود قرار دهد. در پرونده‌های مربوط به هیوندا آمده است که این مشکل می‌تواند به عدم حرکت کامل خودرو‌ها منجر شود، زیرا کلاچ‌های گیربکس و دنده‌های محرک پس از ۲۰ تا ۳۰ ثانیه جدا می‌شوند. اسناد ثبت شده نشان می‌دهد که در فاصله ژوئن ۲۰۲۱ تا سپتامبر ۲۰۲۲، ۲۲۹ حادثه در آمریکا از این نقص گزارش شده است.

مدل‌هایی که دارای این نقص نفی هستند شامل خودرو‌های النترا N، Kona N و سانتا کروز خودرو‌های سانتافه و سوناتا که برتی تولیدات سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ صدق می‌کند. در مجموع ۵۳۱۴۲ خودرو شامل این فراخوان شده‌اند.

گفتنی است هیوندای دستور توقف فروش خودرو‌های دارای نقص را در ۷ اکتبر صادر کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.