شاسی بلند جدید جیلی Haoyue L

0

کمپانی چینی جیلی به تازگی از نسخه فیس لیفت کراس اوور جذاب خود با نام جیلی Haoyue L پرده برداشته است. جیلی سعی دارد این خودرو را در بازارهای گوناگون و فراتر از بازار چین عرضه نماید.

طراحی کلی جیلی Haoyue L به سادگی نشان می دهد که جیلی برنامه های زیادی را برای این خودرو در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس و آفریقا دارد. در واقع، می توان گفت طراحان کمپانی جیلی در این فیس لیفت سعی کرده اند تا حد امکان، از ترندهای روز بهره بگیرند. قسمت جلوپنجره با ابعاد بسیار بزرگ و خطوط عمودی، طرحی نزدیک به سدان پریفیس را به خود گرفته است و نمای جلو را کاملاً عضلانی جلوه می دهد.

چراغ های جلو تمام ال ای دی و به صورت کشیده در امتداد جلوپنجره قرار گرفته اند. کمپانی تأیید کرده است چراغ های جلو هوشمند هستند؛ یعنی براساس مسیر و وضعیت خودرو، حالت نوردهی چراغ ها به صورت اتوماتیک تنظیم می شود. دو ورودی هوای مثلثی شکل در دو طرف سپر نیز تکمیل کننده نمای جلوی جیلی Haoyue L  است.

در نمای کناری جیلی Haoyue L خطوط طراحی طوری در کنار هم قرار گرفته اند که بدنه خودرو، اسپرت تر و عضلانی تر به نظر می رسد. برآمدگی گلگیرهای عقب و جلو، عرض خودرو را بیش تر کرده و ترکیب چند خط موازی در پایین درها و بخش رکاب، جلوه خاصی را به طراحی کناری جیلی داده است. رینگ های خودرو نیز طرحی زیبا دارد و به صورت دورنگ (تراش خورده) ارائه شده اند.

چراغ های عقب خودرو در نسخه فیس لیفت، برخلاف قبل که با یک نوار کرومی به هم متصل بودند، با یک نوار ال ای دی و یک نوار مشکی به هم وصل شده اند و گرافیک داخلی آن ها نسبت به قبل بسیار بهتر و به روزتر شده است. جیلی Haoyue L طول ۴۸۶۰ میلی متر، عرض ۱۹۱۰ میلی متر و ارتفاع ۱۷۷۰ میلی متر دارد. با فاصله محوری ۲۸۲۵ میلی متر این خودرو در رده خودروهایی چون هیوندای سانتافه یا تویوتا پرادو و حتی اندکی بزرگ تر از آن ها قرار می گیرد. گفتنی است هنوز تصاویر داخلی خودرو منتشر نشده است.

مشخصات فنی
جیلی Haoyue L دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با کد ۴G۲۰  است. این پیشرانه در کراس اوور Boyue L نیز استفاده شده است. پیشرانه مذکور دارای حداکثر قدرت ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۵ نیوتن متر است و با یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه کوپل شده است.

منبع:اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.