گام های ابتدایی برای موفقیت را محکم بردارید

0

وقتی می خواهید به انجام کاری بپردازید از خود نپرسیددیگران آن کار را چگونه و با چه روشی انجام داده اند؟ بلکه تمام تلاش خود را کنید تا کار را درست انجام دهید و در این راه حقایق تازه ای را کشف کنید.

قیمت گوجه فرنگی

در فصل پاییز و زمستان که عرضه گوجه گلخانه به بالاترین حد خود می رسد، قیمت گوجه فرنگی در میادین تره بار تهران به پایین ترن حد خود می رسد ولی در ابتدای بهار چون تقرییا کشت گلخانه ها پایین می آید و تا کشت گوجه های زمینی فاصله دو تا سه ماهه داریم، قیمت در بازار به بالاترین حد خود خواهد رسید.

‍‍

قیمت سیمان سفید

یکی از مواد و تجهیزات امروزی ساختمانها سیمان سفید می باشد که قیمت سیمان سفید در بسته بندی 25 کیلویی این محصول با توجه به نوع مواد اولیه ی آن و کارخانه ی سازنده متفاوت می باشد، برای مقرون به صرفه بودن تولید سیمان حتی الامکان باید محل تولید و مصرف آن به هم نزدیک بوده و به همین سبب موجب تاسیس اولین کارخانه ی سیمان در کشور شد.

انگور ارومیه

آبمیوه انگور ارومیه ویتامینهایی زیادی دارد، خاصیت آنتی اکسیدانی انگور یکی از مهمترین خاصیتهای آن است، آنتی اکسیدن موادی است که برای سلامتی بدن بسیار مهم است و اگر این ماده در بدن کم باشد، بدن انسان دچار مشکلاتی می شود که به راحتی بیماری در بدنش به وجود می آید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.