سدان برقی دانگ فنگ به بازار می‌آید +عکس

0

به نظر می‌رسد دومین محصول این برند یک سدان باشد، خودرویی که با نام Chasing Light (در تعقیب نور) شناخته شده است.

تصاویر وویا چیسینگ لایت هم‌اکنون در رسانه‌های چینی و روسی منتشر شده‌اند و تصوری دقیق از سدان جدید دانگ فنگ را برای ما فراهم می‌کنند. چراغ‌های جلو این خودرو باریک هستند و توسط جلوپنجره باریک مشکی رنگ به یکدیگر متصل شده‌اند. در نمای عقب نیز همین الگو مشاهده می‌شود و نام برند یعنی وویا در میانه درب صندوق هک شده است. دانگ فنگ دو سال پیش مدل مفهومی به نام i-Land را معرفی کرده بود که یک خودرو فست بک محسوب می‌شد. وویا Chasing Light براساس همان مدل مفهومی خلق شده است.

طول این سدان ۵۰۸۸ میلی متر، عرض آن ۱۹۷۰ میلی متر و ارتفاعش ۱۵۰۵ میلی متر است. فاصله بین دو محور وویا Chasing Light نیز دقیقا سه متر است که رقمی قابل توجه محسوب می‌شود. وویا Chasing Light از رینگ‌های ۲۰ اینچی بهره می‌برد. تصاویر رسمی از فضای داخلی وویا Chasing Light منتشر نشده‌اند، با این حال انتظار می‌رود کابین این خودرو همانند دیگر مدل‌های وویا طراحی شده باشد.

 

وویا Chasing Light یک سدان برقی با سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک است. موتورهای برقی این خودرو روی محور جلو و عقب قرار دارند. موتور نصب شده روی محور جلو ۲۱۸ اسب‌بخار و موتور محور عقب ۲۹۲ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. حداکثر سرعت وویا Chasing Light نیز ۲۱۰ کیلومتربرساعت عنوان شده است اما هنوز اطلاعاتی از ظرفیت پکیج باتری‌ها در دسترس نیست. انتظار می‌رود نمایش رسمی این خودرو در جریان نمایشگاه گوانگژو و طی ماه نوامبر ۲۰۲۲ صورت بگیرد.

 

منبع:خودرو بانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.