سود طرح قرعه کشی آبان ایران خودرو چقدر است؟

0

سود حاصل از برنده شدن در جدیدترین قرعه‌کشی ایران خودرو در کمترین حالت ۹۴ میلیون تومان و برای خودرو سورن پلاس است.

گروه صنعتی ایران خودرو اواخر هفته‌ گذشته طرح فروش فوق العاده پاییزی خودرو ویژه آبان ماه ۱۴۰۱ را برای ۵ محصول مختلف اعلام کرد. در این مطلب به بررسی سود حاصل از برنده شدن در جدیدترین قرعه‌کشی ایران خودرو پرداخته‌ایم، سودی که در کمترین حالت ۹۴ میلیون تومان و برای خودرو سورن پلاس است.

آپشن های پژو 207 امکانات پژو 207 جدید امنیت پژو 207 قیمت پژو 207 مشخصات پژو 207 مشخصات فنی پژو 207 محصولات جدید ایران خودرو معرفی خودرو تازه های خودرو در ایران

فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو ویژه آبان ماه ۱۴۰۱ از روز پنج‌شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ آغاز شده و به مدت ۴ روز ادامه دارد. ۴ محصول ایران خودرو برای متقاضیان عادی قابل انتخاب است. پارس سال معمولی و سفارشی، سورن پلاس، ۲۰۷ دستی و اتوماتیک به روش قرعه‌کشی عرضه شده است.

در دوره سی و هشتم فروش فوق‌العاده نیز مانند بارهای گذشته اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار آزاد به گونه‌ای است که متقاضیان زیادی را جذب خواهد کرد و احتمال شکسته شدن رکورد ۵ میلیون نفر وجود دارد. بر خلاف وعده‌های مسئولان در خصوص افزایش تولید و تامین بازار، همچنان بازار خودرو دچار ضعف شدید در حوزه تامین است و این موضوع به اختلاف قیمت دامن زده است.

تفاوت قیمت بین بازار آزاد و کارخانه محصولات ایران خودرو ویژه طرح فروش فوق العاده آبان ماه ۱۴۰۱ بسیار بالا است و در کمترین حالت برای خودرو سورن پلاس ۹۴ میلیون تومان تفاوت قیمت وجود دارد و بر اساس تحویل سه ماهه، سود برندگان خودرو ماهانه بین ۳۱ تا ۶۶ میلیون تومان خواهد بود.

در طرح فروش فوق‌العاده این شرکت پارس بنزینی با قیمت کارخانه‌ای حدود ۱۶۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت بازار آزاد این محصول هم حدود ۳۲۰ میلیون تومان است. در این دوره از قرعه‌کشی فروش خودرو به احتمال فراوان بیشترین متقاضی و کمترین شانس برنده شدن برای پژو پارس سال و پژو ۲۰۷ دستی است. این خودروها در تاریخ دهم یا یازدهم آبان ماه قرعه کشی شده و اسامی برندگان منتشر خواهد شد.

جدول سود خرید طرح قرعه‌کشی ایران خودرو در آبان ۱۴۰۱

خودرو قیمت کارخانه (میلیون تومان) قیمت بازار (میلیون تومان) سود(میلیون تومان)
پارس سال ۱۶۵ ۳۲۰ ۱۵۵
پارس سال سفارشی ELX ۲۰۹ ۳۴۰ ۱۳۱
سورن پلاس ۲۶۱ ۳۵۵ ۹۴
۲۰۷ دستی سقف فلزی ۲۱۵ ۴۱۳ ۱۹۸
۲۰۷ اتوماتیک MC ۳۱۸ ۴۹۰ ۱۷۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.