معرفی کیا سورنتو مدل 2023 +عکس

0

کیا سورنتو ۲۰۲۳ نسبت به مدل سال قبل کمی گران‌تر خواهد بود. قیمت نسخه پایین‌رده این کراس‌اوور ۳۱۲۸۵ دلار خواهد بود که ۴۰۰ دلار بیشتر از سورنتو LX مدل ۲۰۲۲ است.

سورنتو ۲۰۲۳ با پیشرانه ۲.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی یا توربوشارژ در دسترس خواهد بود. موتور تنفس طبیعی توان ۱۹۱ اسب بخار و گشتاور ۱۸۱ نیوتن متر تولید می‌کند. موتور توربوشارژ قدرت بسیار بیشتری دارد و توان ۲۸۱ اسب بخار و گشتاور ۴۲۱ نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور در کنار یک جعبه‌دنده هشت‌سرعته دوکلاچه کار می‌کند، در حالی که موتور تنفس طبیعی به یک جعبه‌دنده هشت‌سرعته اتوماتیک متصل است.

در حالی که طراحی سورنتو برای مدل سال ۲۰۲۳ تغییر نکرده است، اما کیا امکانات تمام نسخه‌ها را تغییر داده است. سیستم رانندگی تمام چرخ محرک به صورت استاندارد در نسخه بالارده SX پرستیژ در دسترس است. این نسخه همچنین دارای سایه‌بان‌های جمع‌شونده درب عقب، اینورتر برقی ۱۱۵ ولتی، سپرهای بازطراحی‌شده و تزئینات بدنه مشکی براق است. کیا در نسخه پایین‌رده LX دستیار اجتناب از برخورد در نقاط کور، اجتناب از برخورد با خودروهای پشتی و خروج ایمن را به سیستم کمک‌راننده پیشرفته اضافه کرده است.

سایر نسخه‌های سورنتو ۲۰۲۳ ارتقاهای ساده‌تری دریافت کرده‌اند. نسخه S به شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند مجهز شده است؛ درحالی که نسخه EX حالا با صندلی جلو برقی و آینه عقب بدون قاب عرضه می‌شود. نسخه SX به پنل ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، آینه‌های بغل برقی و برف پاک‌کن جلو با قابلیت تشخیص باران مجهز شده است. پکیج X-Line با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی، سپر منحصر به فرد و یک باربند ظاهر این کراس‌اوور را تغییر می‌دهد.

کیا اوایل سال ۲۰۲۲ قیمت سایر نسخه‌های سورنتو را منتشر کرد. قیمت کیا سورنتو هیبریدی ۲۰۲۳ از ۳۷۸۸۵ دلار شروع می شود، درحالی که نسخه پلاگین هیبریدی ۵۱۱۸۵ دلار قیمت دارد.

منبع:خودرو بانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.