کشف حجاب دنیا مدنی در آلمان + عکس

0

دنیا مدنی بازیگر زن ایرانی که برای شرکت در یک فستیوال هنری به کشور آلمان سفر کرده بود، بدون حجاب و با موهای آزاد در این جشنواره حاضر شد.

این دختر 32 ساله فرزند رویا تیموریان از بازیگران شناخته شده و دختر خوانده مسعود رایگان می باشد و به نظر دیگر قید بازگشت به ایران را هم زده است.

دنیا مدنی برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم هوف که هر ساله در ماه اکتبر در شهر هوف در بایرن برگزار می شود به تازگی از کشور خارج شده بود.

او با فیلم کوتاه «نقره ای» سال 1400 به کارگردانی و نویسندگی حمید صابر در این فستیوال شرکت کرده است.

«نقره‌ای» که در ژانر اجتماعی کار شده، روایتی است از خانم توکلی بازرس یک موسسه خیریه که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌ دهندگان وارد خانه‌ ای می‌ شود که وجود بحران، تصمیم‌گیری را برای او دشوار می‌ کند

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 در تهران، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد .یک خواهر دارد و مادرش «رویا تیموریان» و پدرش «میر ولی الله مدنی» (تهیه کننده) بوده و تنها یک خواهر به نام درنا دارد.

مادرش بعد از طلاق با مسعود رایگان (بازیگر) ازدواج کرده است.

اینستاگرام دنیا مدنی بیوگرافی دنیا مدنی موتورسواری دنیا مدنی همسر دنیا مدنی بازیگر سریال رهایم نکن عکس دنیا مدنی فیلم های دنیا مدنی بیوگرافی بازیگران مشهورترین بازیگران donia madani

به جز بازیگری

دنیا قبل از شروع تحصیلات آکادمیک در مالزی از سال 1389 وقتی 20 ساله بود فعالیت خود را بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه کنار آتوسا قلمفرسایی شروع کرد.

خانم بازیگر حالا مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد که این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران دایر می باشد.

نامزدی ناموفق

چند سال پیش خبری مبنی بر نامزدی دنیا مدنی با علیرضا کمالی (بازیگر) پخش شد و حتی عکس های دونفره مشترک زیادی هم در کنار هم منتشر کردند.بعد از مدتی تمام تصاویر مشترک خود را از پیج های خود حذف کردند و خانم بازیگر هم بارها گفته است که خبر ازدواجش شایعه بود.

به نظر می رسد دنیا مدنی مدتیست از ایران خارج شده چرا که او حمایت های گسترده ای اتفاقات چند وقت اخیر در ایران کرده است.

منبع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.