مسلم اولادقباد بازیکن فوتسال با ناگفته ها

0

مسلم اولادقباد متولد 8 آذر 1374 در کوهدشت لرستان، فوتسالیست است .فوتسال را از کودکی آغاز کرده و هم اکنون در پست جناح راست در تیم ملی ایران و پالما اسپانیا به میدان میرود و 178 سانتی متر قد داره و شماره 8 را می پوشد.

من در مسابقات دانش آموزی با تیم لرستان شرکت کردم که توانستیم قهرمان کشور شویم، آنجا حسین شمس (سرمربی) ناظر مسابقه از سبک بازی من خوشش آمد.به نظر خودم آن رقابتها سکوی پرتاب من شد و در ادامه قهرمان مسابقات دانش آموزی جهان در ترکیه شدیم.

آغاز حرفه ای فوتسال

فوتسال حرفه ای خود را با پیوستن به آکادمی فوتسال شاهین جوان کوهدشت آغاز کرد و سپس برای ادامه فوتسال خود به تیم جوانان ماهان تندیس قم ملحق شد .پس از عملکرد خوب در رده های پایه این تیم، به تیم اصلی راه پیدا کرد و تا سال 1394 در این تیم عضویت داشت.

انتقال به یاسین پیشرو قم

سال 1394 در 20 سالگی به تیم «یاسین پیشرو» قم منتقل شد و با بازی های خوبش در این تیم اسم خود را بر سر زبان ها انداخت و تا سال 1395 برای این تیم توپ زد.

از شهرداری ساوه تا تاسیسات

سال 1395 به تیم شهرداری ساوه پیوست و پس از یکسال حضور در این تیم جدا شد و به تیم تاسیسات دریایی رفت و تا سال 1397 پیراهن این تیم را بر تن کرد. وی از سال 1397 تا 1401 به ترتیب در تیم های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و کراپ الوند توپ زده است.

لژیونری

سال 1401 در 27 سالگی برای تجربه چالش جدید به تیم «پالما اسپانیا» ملحق شد و هم اکنون در این تیم مشغول به بازی است .من بسیار خوشحالم که به باشگاه بزرگی مانند پالما پیوستم، تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا هوادارانمان را خوشحال کنم. دوست دارم با پالما قهرمان لیگ اسپانیا شوم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به کار خواهم برد.

من عاشق این هستم که بتوانم با مربی بزرگی مانند وادیلو کار کنم و امیدوارم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم، امیدوارم در بهترین لیگ دنیا تجربه خوبی داشته باشم.

رفتن به اروپا برای چالش است

رفتن به اروپا میتواند برای من چالش جدیدی باشد، با چند مربی و تفکر دیگر کار میکنی که مطمئنا این به شما کمک میکند تا چیزهای جدیدی یاد بگیرید و کامل شوید.

با رفتن به اروپا بازیکنان به روزتر خواهند شد، آنجا بهترین امکانات وجود دارد ، خودم هم شخصا لیگ اسپانیا را بیشتر از همه دوست دارم و آرزویم بازی در بارسلوناست.

تکنیک باید در خون بازیکن باشد

به نظر من تکنیک باید در خون بازیکن باشد. با تمرین زیاد هم نمیتوانی از یک دریبل زن صفر، تبدیل به یک دریبل زن صد شوی.

شما علی کریمی را نگاه کنید، مسی و رونالدو را نگاه کنید. اینها ذاتی بوده و هست، فکر میکنم این در ذات من باشد و فقط به مرور زمان آن را کامل تر کرده ام.

مدرسه اصلا با هم سن و سالهای خودم بازی نمیکردم، همیشه دوست داشتم با بزرگترها بازی کنم و آنها را شکست بدهم، از قضا، خیلی وقتها شکستشان میدادم.

من از اولین سالی که در لیگ برتر فوتسال بازی کردم، پتانسیل دعوت شدن به تیم ملی را در خودم میدیدم و احساس میکردم به راحتی میتوانم به تیم ملی کمک کنم.

20 سالگی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم و متاسفانه آن زمان به نسلی خوردم که همه شان ستاره و اسطوره بودند.

واقعیتش وسوسه نمی شوم سمت فوتبال بروم، من از ابتدا عاشق فوتسال بودم.

بعضی از دوستان فوتبالیستم و بعضی از نزدیکانم گفتند به خاطر دستمزدها وارد فوتبال شوم ولی انتخابم از ابتدا فوتسال بود.

دوستان ورزشی

در تیم ملی با همه بازیکنان رفیق هستم ولی بیشتر از همه با مهدی جاوید و محمد شجری رفیقم

در بین فوتبالی ها هم بیشتر با هم استانیهایم رفیقم از جمله وحید امیری بازیکن پرسپولیس، محسن طرهانی، حسن مرادی و کیوان امرایی که قبلا بازی میکرد.

قدر جایگاهم را می دانم

سختی های زیادی در این رشته کشیدم و الان قدر جایی که هستم را میدانم، در هر تیمی که بودم با کسی مشکل پیدا نکردم و همیشه بدون حاشیه کار خودم را کردم.

همیشه سعی کردم برای پیشرفت بیشتر در تیمهای باکیفیت و زیر نظر مربیان با دانش بازی کنم، بعد از این نیز شک نکنید که این راه را ادامه خواهم داد.

ازدواج

این بازیکن حرفه ای فوتسال هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

الگو

 

در فوتسال خارجی الگویی نداشتم ولی در داخل، آقا وحید شمسایی اسطوره و الگوی همیشگیام بوده و هست ، خیلی از فوتبالیستها هم ایشان را الگوی خودشان میدانند، در فوتبال اما عاشق لیونل مسی و تکنیکش هستم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.