دلیل خرابی کنیستر خودرو چیست ؟

0

به این دلیل ساده دیگر هیچ وقت باک بنزین را پر نکنید

شاید شنیده باشید که پر کردن باک بنزین به طور کامل، کار درستی نیست، اما سبب آن را ندانید.در هنگام بنزین زدن نازل پمپ بنزین، هنگامی که دیگر نیازی به ادامه روند بنزین زدن نباشد، جریان ورود بنزین به باک را قطع می‌کند.

تعمیر خودرو آموزش مکانیک خودرو مکانیک پراید باک پراید کجاست هواگیری باک بنزین پراید تعویض شلنگ باک پراید تعویض حباب گیر پراید بخار بنزین چیست پس زدن بنزین از باک
در این هنگام عده‌ای از رانندگان به هر علتی روند بنزین زدن را ادامه می‌دهند، این کار علاوه بر خرابی کنیستر که پیش‌تر گفته شد موجب سرریز شدن بنزین از توی باک می‌شود که هم آلودگی به همراه دارد و هم موجب هدر رفتن بنزین خواهد شد.
شاید شنیده باشید که پر کردن باک بنزین به طور کامل، کار درستی نیست، اما سبب آن را ندانید. ما در این نوشته اسباب پر نکردن باک و نحوه صحیح بنزین زدن را بررسی کرده‌ایم.

انرژی مورد نیاز برای به حرکت درآمدن خودرو بنزین است، اما حجم باک خودرو‌ها و میزان مصرف بنزین آن‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین میزان بنزینی که باید وارد باک هر اتومبیل شود، نیز یکسان نیست. اما موضوعی که برای همه خودور‌ها صدق می‌کند این است که نباید باک خودوری خود را پر کرد و این موضوع هیچ ربطی به مواردی که به آن اشاره کردیم ندارد. در ادامه نحوه صحیح بنزین زدن و اینکه چرا پر کردن باک بنزین کار درستی نیست، توضیح داده شده است.

چرا نباید باک بنزین را پر کرد؟

شاید بار‌ها این موضوع را شنیده باشید که نباید باک بنزین اتومبیل خود را پر کنیم، موضوعی که در گذشته و برای خودرو‌های قدیمی زیاد به گوش نمی‌رسید، اما با ساخت خودرو‌های جدید و تغییر تکنولوژی در ساخت خیلی از بخش‌های آن می‌شنویم که نباید باک خودور را پر کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.