معرفی سئات ایبیزا مدل 2021

0

بیشتر از چهار سال پیش بود که سئات از نسل پنجم اسپرت جوان‌پسند ایبیزا – Ibiza – رونمایی کرد. بنابراین طبیعی است که الان وقت مناسبی برای معرفی فیس‌لیفت جدید این خودرو باشد.

سئات ایبیزا در سه ماهه سوم سال 2021 تولید خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود که خودرو در ابتدای سال 2022 به دست مشتریان برسد.
سئات ترجیح داده طراحی کلی ایبیزا را دستخوش تغییر بزرگی قرار ندهد. در قسمت جلویی همان سبک و سیاق مدل‌های پایه را می‌بینیم. مانند استفاده از چراغ‌های اصلی LED ولی اکنون در این مدل می‌توان ست کامل چراغ‌های LED را به صورت آپشنال سفارش داد.

لوگوی اصلی شرکت در نسخه جدید سئات ایبیزا به صورت کروم دو رنگ انتخاب شده است تا تمایز روشنی بین مدل استاندارد و این فیس‌لیفت باشد. رنگ‌های اصلی بدنه نیز شامل آبی آسفالت، و آبی یاقوتی می‌شود. علاوه بر این‌ها، سه طرح جدید برای رینگ‌های این خودرو نیز کنار گذاشته شده که روی تایرهای 17 اینچی استاندارد و 18 اینچی آپشن اعمال می‌شود.

با ورود به داخل کابین سئات ایبیزا مدل 2021 اولین چیزی که می‌بینیم، نمایشگر جدید اطلاعات و سرگرمی 9.2 اینچی است که جایگزین مدل 8.25 اینچی شده است. البته بهترین تغییر در داخل این خودرو نمایشگر 10.25 اینچی پشت فرمان است.

وقتی صحبت از پیشرانه می‌شود کار برای انتخاب مشتریان سخت می‌شود. چراکه در گام اول پیشرانه پایه یک لیتری TSI با 95 اسب‌بخار قدرت در همراهی با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی و انتقال قدرت FWD دیده می‌شود.

سئات یک نسخه قوی‌تر از این پیشرانه را نیز ارائه می‌دهد که 110 اسب‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. در این گزینه است که می‌توان جعبه‌دنده 6 سرعته دستی و یا نسخه 7 سرعته دوکلاچه DSG را سفارش داد.

شرکت می‌گوید ایبیزا در سه ماهه سوم سال 2021 تولید خواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود که خودرو در ابتدای سال 2022 به دست مشتریان برسد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.