راه ساده برای جذب پول از طریق قانون جذب

0

وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است و وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است که باید آنها را کنار گذاشته و با برخی فعالیت های ما نیز آشنا شوید.

فروش چیپس خانگی

امروزه در خانه ها از مواد غذایی مناسب و با کیفیت استفاده خواهند کرد که یکی از آنها چیپس خانگی می باشد که بخاطر بهداشتی بودن این محصول مورد توجه مردم قرار گرفته است و همین امر سبب شده فروش چیپس خانگی رونق بیابد و طریقه درست کردن این محصول نیز از روشهای مختلف دارا می باشد.

1 مثقال زعفران

یکی از پرفروش ترین محصولات برای سوغاتی و مصارف شخصی زعفران بهرامن یک گرمی می باشد که به دلیل کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب آن با فروش بالایی روبرو بوده است و این محصول معمولا در بسته بندیهای کاغذی و یا مقوایی به همراه طلقهای شفاف با وزن 1 مثقال زعفران به فروش می رسد که از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار می باشد.

برنج کامفیروز اصل

برنج یکی از غذاهای ثابت ایرانی هاست و برنج کامفیروز اصل یکی از برنج های پرطرفدار می باشد که عطر و طعم بسیار خوبی دارد و از ویژگی های دیگر این محصول می توان به این اشاره کرد که بعد از پخت نرم می شوند و نسبت به برنج های ایرانی مقدار بیشتری قد می کشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.