کاوه خداشناس بازیگر سریال بی همگان کیست + عکس

0

کاوه خداشناس و همسرش ،کاوه خداشناس و همسرش و فرزندش ،کاوه خداشناس در بی همگان ،بازیگر خداشناس ،برادران کاوه خداشناس ،کاوه خداشناس در بی همگان

کاوه خداشناس Kaveh Khodashenas متولد 5 آبان 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد که از 18 سالگی بروی صحنه تئاتر رفت و با معراجی ها مشهور شد.

 بیوگرافی کاوه خداشناس
 همسر کاوه خداشناس
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران
 اینستاگرام بازیگران
 عکس جدید بازیگران
 kaveh khodashenas

در یک خانواده هفت نفره در شهر دماوند تهران بعنوان فرزند سوم به دنیا آمد ، پدرش اهل هنر و برادرانش از فعالین عرصه موسیقی و فرهنگ هستند. قبل از ورود به دانشگاه دوره های بازیگری را زیر نظیر اساتیدی چون مرحوم حمید سمندریان و فردوس حاجیان گذراند. او تجربه موسیقی ، عکاسی ، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامه خود دارد.

کاوه فعالیت خود را قبل از تحصیلات آکادمیک در سال 1377 وقتی 18 ساله بود با تئاتر و نمایش «هدهد» شروع کرد سپس با کارهای دانشجویی ادامه داد.

در سال 1382 با فیلم دفاع مقدسی «خداحافظ رفیق» به کارگردانی بهزاد بهزادپور جلوی دوربین رفت و در همین با سریال «پول کثیف» وارد قاب تلویزیون شد.

شهرت

بازی اش در سال 1388 با سریال رستگاران مورد توجه قرار گرفت اما شهرت اش با سریال معراجی ها در سال 1393 به کارگردانی مسعود ده نمکی شروع شد.

شخصیت شناسی

آدم آرومی هستم، نگاهم به زندگی ، نگاه هدفمندیه و زندگی رو دوست دارم .سعی می‌ کنم برای رسیدن به چیزهایی که ایده آل منه ، تلاش کنم و از همه چیز مهم تر، برام خانوادمه و سعی می کنم، همیشه بهشون احترام بزارم.

نقش مورد علاقه

دلم می‌ خواهد نقش یک پادشاه ایرانی ، کسی مثل کوروش کبیر و داریوش را یک روز بازی کنم ، کلا بازی کردن نقش این شخصیت ها برایم جذاب اند.

 بیوگرافی کاوه خداشناس
 همسر کاوه خداشناس
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران
 اینستاگرام بازیگران
 عکس جدید بازیگران
 kaveh khodashenas

خانواده هنرمند

پدر و مادرم هم همواره اهل هنر بوده‌ اند پدرم شاید نزدیک به 30 هزار بیت شعر حفظ‌ هستند و ادبیات را دوست دارند ف مادرم هم در خانواده‌ ای هنردوست بزرگ شده‌ اند.

اهل ورزش هستم ، شنا و فوتبال بازی می‌ کنم ، پیاده‌ روی هم جزو علایقم است و چون زیاد سفر می‌ روم، زیاد هم پیاده‌ روی می‌ کنم

برای رسیدن به مقصدم اگر خیلی دور نباشد، از تاکسی و اتوبوس استفاده نمی‌ کنم.

من همیشه عاشق هنرهای تجسمی بوده‌ ام و همیشه پای ثابت گالری‌ ها و نمایشگاه‌ های عکس، نقاشی و … هستم .بعد از پایان دانشگاه در مرکزی به نام کارگاه هنر مدیر داخلی شدم و بیشتر از قبل با هنرهای تجسمی عجین شدم.

توجه به سلامتی

 بیوگرافی کاوه خداشناس
 همسر کاوه خداشناس
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران
 اینستاگرام بازیگران
 عکس جدید بازیگران
 kaveh khodashenas

تغذیه سالم خیلی معتقدم ؛ بیشتر از چای ایرانی استفاده می‌ کنم ، در غذاهایم مطلقا از روغن‌ های نباتی استفاده نمی‌ کنم هرگز غذای بیرون و فست‌ فود نمی‌ خورم و اگر هم مجبور شوم بیرون از خانه غذا بخورم، نان سنگک و پنیر می‌ خورم.

بخاطر شغلم و البته علایقی که دارم ، خیلی فیلم و سریال می‌ بینم و به تماشای تئاتر می‌ روم به موسیقی علاقه دارم و اصلا بدون موسیقی نمی‌ توانم زندگی کنم و مدام در خانه‌ ام نوای موسیقی شنیده می‌ شود.

همکاری با جوان ها

در این سال ها ، کارهایی که با دوستان جوان تر انجام دادم را بیشتر دوست دارم و از خروج هایشان راضی تر بودم بنظرم جوانترها ، بخصوص در حوزه کارگردانی ، دارای نوع آوری و بدعت هایی هستند و همینطور ریتم بهتری هم دارند.

 بیوگرافی کاوه خداشناس همسر کاوه خداشناس
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران
 اینستاگرام بازیگران
 عکس جدید بازیگران
 kaveh khodashenas
سریال صبح آخرین روز

ازدواج

کاوه خداشناس هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

کار سینمایی

● نیروانا – 1398

● دخمه – 1398

● بهشت گمشده – 1397

● بابا عزیز – 1382

● خداحافظ رفیق – 1382

کار تلویزیونی

سریال بی همگان _ 1401

● صبح آخرین روز – 1400

●اجرای مسابقه 77 ساعت – 1399

● بوم و بانو – 1399

● آقازاده – 1399

● پناه آخر – 1398

● وقت صبح – 1398

● پدر – 1397

● بازگشت – 1396

● رنج پنهان – 1395

● برادر – 1395

● معراجی‌ ها – 1393

● همه خانواده من – 1391

● دولت مخفی – 1391

● عملیات 125 (فصل 3) – 1390

● آسمان همیشه ابری نیست – 1389

● عملیات 125 (فصل 2) – 1388

● شاید برای شما هم اتفاق بیافتد – 1388

● رستگاران – 1388

● بانو – 1388

● شب مهتاب – 1388

● عملیات 125 (فصل 1) – 1386

● پول کثیف – 1382

گوینده نریشن

● سکه از ضرب افتاده – 1383

● گنجینه‌ های ماندگار – 1386

منبع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.