نوآوری در محصول ایزوگام من را میلیاردر کرد

0

اغلب مردم دوستان همراه و همدلی را اطراف خود جمع نکرده ‌اند من نیز در یک بازه زمانی اطرافیان دلسوزی در کنار خود نداشتم و همین موضوع موجب شده بود تا دچار عقب افتادگی در کارم بشود. از زمانی که تجارت خود را در حوزه ایزوگام آغاز کردم و این دوستان را کنار گذاشتم توانستم به درآمد میلیاردی برسم.

ایزوگام

ایزوگام یکی از بهترین نوع عایق برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان می باشد که امروزه ایزوگام جعفری زنجان چمستان یکی از محبوب ترین نوع ایزوگمها شناخته شده است که بسیار پر فروش بوده و از بازار بسیار خوبی برخوردار است. برای اینکه ایزوگامها طول عمر بیشتری داشته باشند چندین راه وجود دارد که ما در ادامه به این موضوعات خواهیم پرداخت و برای شما بازگو می کنیم تا اطلاعاتتان در این زمینه بالا رود.

شما برای اینکه یک ایزوگام با طول عمر زیادی را دارا باشید بهتر است از همان اول از یک ایزوگام با کیفیت و بسیار مرغوب نیز استفاده کنید و محصولی را انتخاب کنید که با آب و هوای منطقه ی شما همخوانی داشته باشد و بتواند به آسانی در مقابل آن مقاومت بالایی از خود نیز نشان دهد.

ایزوگام پلیمری تک لایه

وجود برف و باران زیاد در فصول سرد سال یک امر بدیهی می باشد و در جهت حفاظت از ساختمان در برابر این عوامل طبیعی، بی شک استفاده از نوع با کیفیت ایزوگام پلیمری تک لایه با آگاه شدن از قیمت خرید و فروش آن لازم و ضروری می باشد. ایزوگام تک لایه اگر از یکسری خصوصیات بهره ببرد، قطعا می تواند گزینه خیلی خوبی برای خرید باشد و رضایت شما را از هر حیث جلب خواهد کرد. در درجه اول باید به کیفیت قیر به کار رفته در سناریو تولید انواع ایزوگام توجه داشته باشیم، هر چقدر که از قیر مرغوب تر در این زمینه استفاده شده باشد، بی شک با ایزوگام مرغوبتری همراه خواهید شد.

البته فراموش نکنید که برای تهیه ایزوگام مرغوب، پرداخت مبالغ بیشتر نیز یک امر بدیهی می باشد ولی به هر حال با استفاده از یکسری از روشها و با مشورت گرفتن از افراد کارکشته، می توان با پرداخت مبالغ مناسب تر نیز این کار را به نحو احسن انجام داد. عمده کارخانجات تولید کننده ایزوگام، در شهر دلیجان واقع شده اند و در واقع می توان این شهر را یکی از پایتختهای تولید ایزوگام در کشور ما دانست و بنابراین می توان یادآور شد که اهالی ساکن دلیجان و اطراف آن، هیچ دغدغه ای از بابت تهیه یک ایزوگام با کیفیت ندارند.

ایزوگام چسب دار

امروزه ایزوگام چسب دار پوششی است از جنس قیر که به منظور جلوگیری از نفوذ آب به سقف خانه ها از آن استفاده می شود.

این پوشش ماندگاری بالایی دارد و بعد از سال ها تابش نور آفتاب ممکن است دچار خرابی و نقص در قسمت هایی از آن شود که می توان آن را به راحتی تعویض کرد.

در این مطلب به نحوه ی چسباندن ایزوگام چسب دار روی ایزوگام قدیمی می پردازیم ایزوگام پوششی بر پایه ی قیر و از مشتقات نفتی است که برای عایق بندی استفاده می شود.

از ایزوگام برای پوشش سقف ها بیشتر از دیگر سطوح استفاده می شود اما این پوشش برای محیط های دیگری مثل استخر های کشاورزی و پرورش ماهی، سقف های شیروانی، رفع نشتی در مجاورت لوله ها، رفع نشتی کف کولر ها و درزگیری سقف های کاذب نیز مناسب هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.