معرفی ۸ خودروی لوکس موجود در بازار تهران

0

در یک گزارش به سراغ هشت خودروی لوکس واقعی می‌رویم که در بازار خودرو کشور خرید و فروش می‌شوند.

قیمت برخی از خودرو‌های لوکس کارکرد در بازار خودرو ایران به شرح زیر است:

مرسدس بنز s500 مدل ۲۰۱۴

یک لیموزین باوقار و افسانه‌ای با یک پیشرانه هشت سیلندر پنج لیتری که قدرتی بیش از ۴۰۰ اسب بخار و قیمتی بالغ بر چهار میلیارد تومان دارد. این خودرو که بالاترین لیست تجهیزات را با خود دارد با طول ۵.۱۰ متر یکی از بلندترین سدان های موجود در ایران هم بوده که بیشتر در دنیا مورد استفاده روسای جمهور و مقامات اقتصادی و سیاسی است. چرم، چوب، فرش، کروم و دوخت اعلا از جمله مشخصات جذاب اتاق این لیموزین آلمانی است.

پورشه پانامرا ۴s منصوری

این سدان چهار درِ فست بک آلمانی که علاوه بر کیت ظاهری از تغییرات فنی تیونر معروف ایرانی یعنی کوروش منصوری هم بهره می‌برد، با قیمتی بالغ بر ۶ میلیارد تومان از پیشرانه‌ای توربو با حجم ۴۸۰۰ سی سی سود می‌برد که قدرتی بیش از ۴۵۰ اسب بخار را تحویل راننده داده ضمن این که بهترین فضای ممکن را به لحاظ راحتی و زیبایی در دست چهار سرنشین خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که مصرف سوخت پیشرانه این غول در شهر بیش از ۱۶ لیتر درهر صد کیلومتر است.

بی ام و ۶۵۰

یک کوپه اسپورت مدرن ۷ میلیاردی چهار در که به دست یک تیونر برجسته آلمانی ارتقا یافته و علاوه بر ظاهر در قسمت پیشرانه و تعلیق هم با اصلاحاتی رو به رو شده است. سری ۶ که ساخته و پرداخته دستان هنرمند طراح ایرانی بام و یعنی نادر فقیه زاده است، از پیشرانه‌ای هشت سیلندر، ۴.۴ لیتری و ۴۱۰ اسبی برخوردار است که سرعتی بالا را عاید صاحبان این خودرو متفاوت و جذاب می‌کند. ۶۵۰ در نمونه‌های کار کرده هم اینک نزدیک به یک میلیارد تومان قیمت دارد.

مازراتی گرن کابریو s

یک رودستر وحشی ایتالیایی با قیمت ۸ میلیاردی که هنوز هم زیبا، سریع و مدرن به نظر می‌رسد. مازراتی که در کنار پورشه جزو نمادهای طبقات خیلی مرفه است در سال‌های ۸۸ تا ۹۲ در ۳ مدل گوناگون گرن کابریو، گیبلی و کواتروپورته به بازار پشور راه یافت و توانست فروشی مافوق تصور را تجربه کند. پیشرانه ۸ سیلندر و ۴۸۳ اسبی این خودرو یکی از نقاط قوت رودستر ساخت پولونای ایتالیا است که صدای دلنشینی داشته و در کمتر از ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

لکسوس rx200

از عجایب روزگار همین که یک خودروی ژاپنی نیمه لوکس را در بازار کشور به بهایی بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند و کسی هم تعجب نمی‌کند. کراس اوور متوسط لکسوس که از پیشرانه ۲ لیتری و توربو با قدرت ۲۳۸ اسب بخار بهره می‌برد، با گنجایش ۵ سرنشین، فهرست کامل امکانات و بدنه‌ای تیز و کشیده یکی از خودروهای محبوب ایرانی‌هاست که در دو نسل گذشته همواره فروش خوبی در بازار داشته گرچه در نسل تازه خود با توجه به قیمت گزافش خیلی طالبی ندارد.

بی ام و i8 هفت رنگ

یک خودروی اسپورت پاک آلمانی که به کمک یک کاور بدنه که هفت رنگ است و در مقابل شعاع نور ظاهر جذابی به خود می‌گیرد. این کوپه هیبریدی که قیمت ۲۰ میلیاردی دارد از پیشرانه‌ای برقی در کنار یک موتور سه سیلندر توربو بهره برده که در کل ۳۶۲ اسب بخار قدرت را در دست راننده قرار می‌دهد. جالب است بدانید این سوپر اسپورت آلمانی در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۲.۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند و با شتابی معادل ۴.۵ ثانیه تا بیش از ۲۸۵ کیلومتر سرعت می‌گیرد.

ولوو xc90

این خودرو ۶ میلیاردی که در شمار محبوب‌ترین خودروهای لوکس بازار کشور قرار دارد با کمک موتور مطرح تی ۶ که یک نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر و توربو است ضمن ارائه قدرتی معادل ۳۲۰ اسب به راننده، هیچ کجا کم نمی‌آورد و در عین توان مناسب در گروه آفرود از سواری خیلی نرم و با کیفیت و اتاق زیبا و ایمن بهره می‌برد. سواری محصولات ولوو حسی از اطمینان را به سرنشینان انتقال می‌دهد چون که همه چیز در کمال آرامش رقم خورده و خبری از سروصدا نیست.

پورشه ۹۱۱ توربو

پورشه 911 پورشه 911 توربو مشخصات پورشه ۹۱۱ توربو اس قیمت پورشه ۹۱۱ توربو اس عکس پورشه 911 محصولات جدید پورشه اخبار شرکت پورشه مجله خودرو مجله خودرو کارستان بهترین خودرو اسپرت porsche 911 carrera

 

یک کوپه خشن و صرفاً اسپورت است که با قیمتی هفت میلیارد تومانی در کمتر از سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر درساعت رسیده و تا ۳۳۰ کیلومتر در ساعت هم شتاب می‌گیرد. تکنولوژی آلمانی که قبلاً در یکی از گالری‌های مشهور تهران جا خوش کرده بود محصول سال ۲۰۱۵ بوده و بارها در سطح شهر در حال رفت و آمد دیده شده است. پیشرانه این خودرو بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد و با حجم ۳۸۰۰ سی سی یک نمونه ۶ سیلندر توربو است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.