روش پول دار شدن راه اندازی کسب و کار است

0

بهترین روش بار رسیدن به یک زندگی لذت بخش و البته پولدار  شدن را اندازی یک کسب و کار است با فردی که در زمینه آلبالو فعالیت داشت صحبت کردم که توصیه داشت برنامه ای تلفیقی داشته باشید و با تأثیرگذاران کوچک همکاری کنید.

آلبالو خشک خانگی

یکی از خوشمزه ترین تنقلات خصوصا برای شب یلدا آلبالو خشکه است. در این مطلب روش های تهیه آلبالو خشک خانگی به روش بازاری و در آفتاب را توضیح می دهیم.

امیدواریم درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. اگر در جایی زندگی می کنید که آفتاب نیست، می توانید از باد پنکه برای خشک کردن آلبالو استفاده کنید.

آلبالوهای سته و دم گرفته را نمک زده و یکی دو روز در آفتاب بگذارید تا آبش کمی کشیده شود. سپس در ظرفی ریخته و با نمک و رب انار مخلوط کنید.

مجددا در سینی ریخته و در آفتاب بگذارید تا خشک شود. آلبالوها را خیلی خشک نکنید که پوست به هسته بچسبد، کمی آبدار باشند بهتر است.

در صورت تمایل روی آلبالوها کمی پودر گلپر بپاشید. برای نگهداری بلند مدت بهتر است بسته بندی کرده و در فریزر بگذارید.در ظروف دربسته در یخچال تا چند ماه قابل نگهداری است.

آلبالو خشکه

یکی از بیماریهای خطرناکی که امروزه احتمال دارد بسیاری از افراد به آن دچار شود سرطان می باشد آلبالو خشکه بنابر داشتن آنتی اکسیدانی همچون کورستین می تواند احتمال ابتلا به این بیماری تا حدود بسیاری زیادی کاهش دهد.

همانطور که مطلع هستید بسیاری از افراد هستند که از مشکلات فشار خون رنج می برند چای آلبالو خشکه بسته به دارا بودن مقدار بالایی پتاسیم و همچنین آنتی اکسیدان می تواند یکی از دشمنان بسیار سخت فشارخون واقع شود علاوه بر آلبالو دارای مقدار زیادی ویتامین C می باشد که می تواند در پاکسازی عروق موثر واقع شود.

به طور معمول مواد خوراکی که دارای آنتی اکسیدان می باشند می توانند با پاکسازی کلیه به بهبود هرچه بهتر کلیه ها کمک بسزایی کنند آلبالو از دسته مواد خوراکی می باشد که دارای مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان می باشد به همین دلیل مصرف آن می تواند به بهبود عملکرد کلیه ها کمک کند.

آلو سانتریزه خشک

آلو سانتریزه خشک که جز پرظرفدارترین میوه خشک ها محسوب می شود به خاطر دارابودن مواد و ویتامین های موجود به عنوان اکسیر صبحانه معروف شده است زیرا تا کنون گزارشی مبنی بر مضر بودن این میوه خشک به دست نیامده صرفا جهت توصیه بهتر است افرادی که دارای طبع سردی هستند کمتر مصرف کنند.

در دیدگاه سنتی نیز به مصرف میوه خشک اسارات زیادی شده است که توجه طب سنتی برای افراد مبتلا به دیابت را به الو خشک جلب کرده لذا افراد دیابتی با استفاده از الو خشک به عنوان ملین و انسولین می توانند در بهبود و عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا کنند. با توجه به مضرات استفاده از الو خشک به خاطر طبع سردی که دارد تاکید شده است که افراد دارای مزاج سرد کمتر از الو خشک استفاده کنند تا دچار مضرات و سردی بدن نشوند. از آلو خشک نه تنها به عنوان مصرف روزانه بلکه در کنار غذا هم می توان استفاده کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.