رموز موفقیت از زبان انسانهای موفق

0

اگر قصد پیشرفت و رسیدن به قله های موفقیت را دارید باید نسبت به مقصد و مسیر آگاهی لازم را داشت و حتی الامکان مسیری را انتخاب کرد که واقعا به پیشرفت و ثروت ختم شود، یکی از مسیرهای پولساز تولید و داد و ستد در زمنیه انواع ترشی ها به خصوص ترشی پرطرفدار انبه است.

ترشی انبه رسیده

انبه حاوی پتاسیم فراوان بوده و می تواند به بهبود افرادی که دارای بیماریهای کلیوی هستند کمک شایانی داشته باشد.

ترشی انبه رسیده بسیار خوش طعم بوده و در بازارهای جنوب کشور به وفور مشاهده می شود.

ترشی انبه یک چاشنی بسیار لذیذ و خوشمزه ای است که باعث انگیزه در خوردن غذاهایمان می شود.

ترشی انبه زرد طبعی گرم دارد و به دلیل تند بودن آن بسیاری از مردم در فصول سرد از آن استفاده می کنند.

انبه باعث تقویت حافظه می شود و به کاهش قندخون کمک به سزایی می کند و می تواند به عنوان ترشی، مربا و غیره مورد استفاده قرار داد.

ترشی انبه زرد به دلیل وجود سرکه سبب کند شدن کربوهیدرات می شود و قندخون را به راحتی کنترل می کند.

همانطور که اکثر ترشیجات خانگی در کاهش چربی خون موثر هستند، ترشی انبه هم به دلیل تند بودن نقش به سزایی در روند کاهش وزن افراد و چربی سوزی دارد.

ترشی انبه تند

در بازار انواع مختلفی از ترشیها وجود دارد که ترشی انبه تند یکی از اینهاست که مشخصات بسته بندی روی آن نوشته و به صورت عمده و فله به فروش می رسد.

قبل از اینکه به سراغ طرز تهیه و توضیحاتی درباره ترشی انبه برویم باید تعدادی از خواص این میوه بی نظیر را برایتان بیان کنیم تا شناخت بیشتری نسبت با آن داشته باشید.

خواص میوه انبه عبارت است از: به بهبود دستگاه گوارش کمک می کند چرا که دارای فیبر زیادی است و شما را از یبوست در امان نگه می دارد، جدا از داشتن مقدار زیادی فیبر انبه دارای ویتامینهای فراوانی است که باعث جلوگیری از مبتلا شدن به بیماریهای زیادی همچون بیماریهای قلبی می شود.

این میوه بسیار مغذی دارای مقدار زیادی ویتامین E است که این ویتامین کمک بسیار زیادی به مشکلات و افزایش قوای جنسی می کند، از طرفی هم دارای ویتامین A است که بسیار برای بینایی افراد مفید است و در سلامت چشمهای کودکان تاثیر بسزایی دارد.

ترشی لیمو ترش

ترشی لیمو ترش برای هر شهری متفاوت تهیه می شود که هر کدام طعمهای عالی دارد ولی اکثر مواد اولیه آنها یکسان است و فقط در میزان چاشنیهایی که به آنها افزوده می شود تفاوت دارند.

مواد اولیه ترشی لیمو ترش شیرازی شامل لیمو ترش، نمک، دانه های خردل سیاه، پودر فلفل قرمز، زردچوبه، شکر قهوه ای، آبلیمو و سرکه می باشد.

از لیمو ترش برای مصارف مختلفی مانند ترشی، مربا و غیره استفاده می شود و حتی می توان آن را در کنار غذا به صورت خام مصرف کرد.

یکی از مزیتهایی که اکثر مواد غذایی دارند این است که علاوه بر خود محصول پوست آن نیز مفید بوده و مورد استفاده قرار می گیرد پوست لیمو ترش یکی از این مواد است که از آن می توان ترشی تهیه کرد.

طرز تهیه ترشی پوست لیمو ترش شیرازی به این صورت می باشد که ابتدا پوست لیمو ترش را کاملا تمیز می کنیم به این صورت که هیچ تکه لیمویی به آن نچسبیده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.