روشهای جدید برای کسب درآمد در اوضاع کنونی

0

بهترین روش در شرایط فعلی عرضه محصولات کشاورزی است که در دنیا طرفداران بسیار دارد و بطور مثال عرضه زعفران گلخانه ای هیدروپونیک بشدت حاشیه سود خوبی داشته و موجب درآمد می شود.

زعفران گلخانه ای هیدروپونیک

استانهای خراسان به ویژه شهرهای اطراف مشهد یکی از قطبهای تولید زعفران ریحان گلخانه ای هستند که سالانه حجم زیادی از این محصول را تولید و کشت می نمایند.

همچنین شاید جالب باشد بدانید که 85 درصد تولید زعفران در کشور مربوط به این نواحی است که با کیفیت ترین نوع زعفران هم در این منطقه کشت و فر آوری می شود.

این گیاه طبع گرم داشته و جزو مقاوم ترین گیاهان می باشد و توانایی تحمل دمای 40- درجه سانتی گراد را دارد که در نوع خود بی نظیر می باشد.

همچنین این گیاه یکی از پرخاصیت ترین گیاهان طبیعت می باشد که در جلوگیری از سرطان، بیماریهای اعصاب و روان، بیماریهای پوستی و غیره تاثیر فوق العاده بالایی دارد.

زعفران چای

بدون شک یکی از نوشیدنی های پرطرفدار جهان، زعفران چای می باشد که همین امر سبب می شود تا ما امروزه با این موضوع مواجه شویم که چای در جهان دارای طرفداران زیادی می باشد.

در واقع این موضوع سبب می شود تا تقاضای افراد برای خرید چای در جهان بالا رفته و افراد زیادی روی به تجارت چای بیاورند. البته نباید از این موضوع غافل شد که امروزه تجارت چای دارای سود بسیار زیادی برای تاجران می باشد.

چرا که آن ها می توانند با فروش چای مورد نظر به افراد متقاضی سود قابل توجهی را کسب کنند. اکنون با یک نگاه اجمالی به کشور متوجه این نکته می شویم که قطب های تولید چای از قبیل چای سیاه و چای سبز را استان گیلان و مازندران به خود اختصاص داده اند.

زعفران درجه یک

تولید انواع زعفران درجه یک در کشور بسیار فراوان می باشد و با دسترسی راحت و هزینه های اندک خریداری می شوند و همین امر، میزان خرید افراد را افزایش داده است. استاندارد هاي موجود در قيمت گذاری زعفران های اصل و طبیعی بايد طبق كيفيت باشد.
قیمت بهترین زعفران به میزان اهمیت تولید کنندگان در زمینه ی توليد زعفران با بهترین کیفیت تعیین می شود عامل موثر بعدی، میزان تولید و فروش زعفران می باشد، اگر این محصول به صورت کلی و عمده تولید شود و در بازار به فروش رسد، مسلما قیمت کمتری نسبت به تعداد کم و جزیی آن خواهد داشت و همچنین این فروش کلی، علاوه بر پر سود بودن برای فروشندگان، برای خریداران مقرون به صرفه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.