روشهای کسب درآمد و رسیدن به استطاعت مالی

0

همیشه سعی بر این داشتم که با پول به درآمد قابل توجهی برسم تا تمام نیازهای خودم و خانواده برطرف شود و با وارد شدن به حوزه زغال فشرده به این آرزو دست پیدا کردم.

زغال فشرده

زغال سنتی یا زغال فشرده همانطور که از نامش پیدا است از سوخت چوب به دست می آید و زغال فشرده یا چینی از مواد اولیه ای مثل پوست گردو، خاک زغال و خاک ارده چوب بامبو تهیه می‌ شود برای تهیه این محصول مواد اولیه به خوبی باهم ترکیب شده و درون قالب های مورد نظر گذاشته می شود و سپس درون کوره های مورد نظر می گذارند تا زطوبت آن ها به خوبی گرفته شود این زغال از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی می سوزد و هیچ گونه دودی ندارد.
زغال قالبی همانطور که از نامش پیدا است برای تهیه آن از قالب های مختلفی بهره می گیرند لازم به یادآوری است که ۹۰ درصد حجم آن خاک زغال می باشد.

زغال فشرده صنعتی

زغال صادراتی از چوب درختان طبیعی تهیه می گردد که در شکل های زغال فشرده صنعتی یا چینی زغال لیمو و زغال کافه ای وجود دارد و در میان آنها زغال لیمو از زغال های مرغوب و با کیفیتی است که از چوب درخت لیمو به دست می آید و برای استفاده در قلیان کاربرد دارد.

امروزه صادرات زغال به کشورهای مختلف مانند عراق ترکیه امارات و عمان صورت می‌گیرد و بازار فروش خوبی دارد.

زغال با توجه به نوع شرایط و آب و هوای و نوع تهیه و تولید آن و همچنین نوع چوب های مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است و کیفیت آنها نیز با یکدیگر فرق می‌کند.

زغال صادراتی دارای دانسیته بالا و حرارتی خوب می باشد و به صورت بسته‌بندی به کشورهای دیگر صادر می‌شود و زغال ماده ای سیاه رنگ است که شکننده می باشد و از نیم سوز شدن چوب به دست می آید.

زغال سنگ لرستان

بحث ایمنی سازی بستر استخراج زغال سنگ لرستان  به طور کاملا جدی به اجرا در آمده است تا با افزایش ایمنی کار بتوانند محیطی امن برای پرسنل و کارگران معادن ایجاد کنند و هم از قاچاق این نعمت الهی بتوانند جلوگیری کنند.

قیمت زغال سنگ را با شش فولاد خوزستان محاسبه می کنند و در صورت هر گونه تغییر و بی ثباتی در قیمت فولاد شما می توانید شاهد کاهش و یا افزایش قیمت در زغال سنگ باشید، از زغال سنگ در صنایع شیمیایی بسیار استفاده می شود مثلا در تولید انواع گاز، کک، روغن، قطران از خود سنگ زغال استفاده می کنند و این محصول جزو ماده ی اولیه به حساب می آید.

بیشترین میزان استخراج زغال سنگ مربوط به کشور استرالیا بوده و بعد از آن می توان از آمریکا نام برد، استخراج زغال سنگ نیز اصولا به دو روش زیر سطحی و سطحی صورت می گیرد که هر کدام بسته به شرایط وجود زغال سنگ مورد استفاده قرار می گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.