۳ خودرو کرمان موتور در بورس کالا عرضه می شود

0

بر اساس اطلاعیه منتشر، کرمان موتور روز شنبه هفته آینده (۲۸ آبان ماه) سه محصول خود را در بورس کالا به عاملیت کارگزاری کارآمد عرضه خواهد کرد. در این مرحله ۱۰۰ دستگاه خودرو کی ام سی ۸T، T۸، ۱۰۰ دستگاه خودرو جک ۵S و ۱۰۰ دستگاه خودرو جک ۴J عرضه خواهد شد.

قیمت جک S5 جدید مشخصات فنی جک S5 قیمت جک S5 قیمت جک s5 جدید شرایط فروش جک S5 اخبار کرمان موتور فروش ویژه کرمان موتور

در ادامه فرآیند عرضه خودرو در بورس کالا، کرمان موتور شنبه مورخ ۲۸ام آبان، ۳۰۰ دستگاه از سه محصول خود را در دو رنگ سفید و مشکی با عاملیت کارگزاری کارآمد در بورس کالا عرضه می کند. مهلت ثبت سفارش این محصول‌های از ساعت ۸:۱۵ روز شنبه، ۲۸ آبان بوده و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۲۵ درصد است.
جک J4 ، جک S5 و کی ام سی T8 سه خودرویی هستند که در دو رنگ به بورس کالا عرضه خواهند شد. موعد تحویل اعلامی برای این گروه از عرضه ۱۳ام دی سال جاری است. مطابق سایر عرضه ها نیز در این مرحله هم هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

قیمت پایه خودرو کی ام اس ۸T، ۸۶۰ میلیون تومان خواهد بود و نیمی از ظرفیت عرضه (۵۰ دستگاه) به رنگ سفید و نیم دیگر، مشکی رنگ خواهد بود. علاوه بر ۱۲ درصد قیمت معامله شده شامل ۹درصد مالیات و عوارض ارزش افروده و ۳ درصد مالیات و عوارض شماره گذاری، خریداران این خودرو ۴ میلیون و ۲۶ هزار تومان بابت سایر هزینه‌های جانبی شامل هزینه هوشمندسازی، صدور و ارسال کارت مشخصات خودرو، پست سند مالکیت، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری و هزینه بیمه شخص ثالث پرداخت خواهند کرد.

جک ۵S نیز با قیمت پایه ۸۸۳ میلیون تومان عرضه خواهد شود و از ظرفیت ۱۰۰ دستگاه، ۵۰ دستگاه سفید رنگ و ۵۰ دستگاه مشکی خواهد بود. هزینه جانبی در این خودرو نیز علاوه بر ۱۲ درصد قیمت معامله شده،  ۴ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان خواهد بود.

جک ۴J نیز با قیمت پایه ۴۷۲ میلیونی و در ظرفیت ۱۰۰ دستگاه عرضه می شود و همانند دو خودرو دیگر نیمی از ظرفیت در نظر گرفته شده مشکی و بقیه سفید خواهد بود. خریداران این خودرو نیز علاوه بر ۱۲ درصد قیمت معامله شده ملزم به پرداخت ۴ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان هزینه جانبی خواهند بود..

اطلاعات تکمیلی در جدول زیر به پیوست آورده شده است.

https://static2.eghtesadonline.com/servev2/aZuB2hhkdHwE/b54EPYiYwLU,/%DB%B3+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88+%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D8%AF%D8%B1+%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3+%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7+%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87+%D9%85%DB%8C+%D8%B4%D9%88%D8%AF.jpg

 

خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله شده دربورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به آدرس (http://customer.kermanmotor.ir/) به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کنند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.